מעניין

לא יאומן: התינוק שרוב גולגלתו חסרה, חוגג יום הולדת שנה

לאחר שנולד עם גולגולת שטוחה ו'חסרה', כנגד כל הסיכויים שחזו לו הרופאים - ג'קסון סטרונג הקטן, חוגג בימים אלו את יום הולדתו השנה. ההורים: דווקא בגלל החיסרון שלנו, התינוק שלנו הפך ל'כוכב רשת'

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כבר בימי הריונה, כשבישרו לה הרופאים כי ברחמה 'ילד השקול למת', חשה בריטאני סטרונג כי עולמה חרב עליה. "הייתי מרוסקת, כי להיות אמא זה משהו שרציתי כל חיי ובשבריר שנייה החלום הזה התנפץ לרסיסים", היא אומרת. ואכן, כעבור חודשים ספורים נולד ג'קסון כשהוא סובל מתסמונת המכונה Microhydranencephaly. הנולדים עמה (תינוק אחד לכל 4,850 ילדים) סובלים מפגם מוחי חמור, וכמעט שלא שורדים את שנת חייהם הראשונה. 

ג'קסון הקטן. התינוק שחוגג שנה כנגד כל הסיכויים. (צילום: <a class=פייסבוק של ההורים)" src="/sites/default/files/29-09-2015/5607915f4abfe.jpg">ג'קסון הקטן. התינוק שחוגג שנה כנגד כל הסיכויים. (צילום: פייסבוק של ההורים)

ולמרות זאת, למן הרגע הראשון שהגיח לאוויר העולם, החליטו זוג ההורים שג'קסון יקבל את מנת האהבה ותשומת הלב שהוא זקוק לה, ולא פחות מילדים אחרים (אם לא יותר).

בד בבד פתחו ההורים דף מיוחד בעבורו ברשת החברתית 'פייסבוק', שם הם מספרים את הקורות אותם ומעלים תמונות של ג'קסון הקטן, מיום שנולד ועד לרגע זה שבו, כנגד כל התחזיות הרפואיות, הוא חוגג שנה והצליח כבר לגייס למעלה מ-50,000 דולר, כדי לאפשר לאמא בריטאני להיות איתו בבית ולשאת בתוצאות הטיפולים. "מדהים לגלות כמה השפעה יש לג'קסון שלנו על אנשים", אמרה אמו והוסיפה כי דווקא החיסרון שלו, הוא זה שגרם לו להיות 'כוכב רשת'. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה