מעניין

בן 17 ניצל מהתקף לב "בזכות" שעון אפל

פול הול (באנגלית Houle) בן ה-17, לקה בכאבי חזה משונים לאחר משחק כדורגל. הוא הפעיל את אפילקציית 'קוצב הלב' שבשעון האפל שלו, ורק מאוחר יותר, כשפונה במצב בהול לחדר המיון, גילה שזה מה שהציל את חייו

אא

כשפול הול בן ה-17 מארה"ב, החל לחוש בליבו וחזהו לאחר משחק כדורגל - היה ברור לו שזה הזמן להשתמש באפליקציית קוצב הלב, שמותקנת בשעון האפל שלו. אלא שאז, לתדהמתו הרבה גילה כי הוא סובל ממצב שנקרא rhabdomyolysis, שהשרירים שלו מציפים את המערכות בחלבון ואם לא יקבל עזרה מיידית - יהא זה סיכון קריטי בשבילו. 

במהירות הבזק הובהל הול לחדר המיון - שם גילה שהלב, הכליות והכבד שלו החלו להראות סימני מצוקה. אביו, ד"ר פול הול - נוירוכירורג במקצועו - הסביר כי זוהי בדיוק הסיבה שבגינה רכש את השעון המיוחד, עבור בנו. "אם הוא לא היה משתמש באפליקציה, הוא לא היה מודע לעובדה שיש בעיה וקרוב לוודאי שהיה ממשיך את עיסוקיו כרגיל", אמר האב. "הודות לטכנולוגיה החדשנית ידע בני מה עליו לעשות במצב כזה ונערך מבעוד מועד לכל צרה שרק תבוא. כבר שמעתי יותר מדי מקרים דומים של נערים שנפלו ומתו במגרש הכדורגל עצמו, ואני שמח על כך שבני ידע מה לעשות, וניצל". 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה