מעניין

הכלב שהציל את התינוקת ממוות בעריסה

את הסיפור המרגש הבא, לא תשכחו במהרה: הכלב נבח על הלול והתינוקת, אך איש לא הבין מה קרה... עד שאחז את הלול בשיניו והחל לנענע אותו. "אשתי הסתכלה על התינוקת והבינה שהילדה נמצאת בין חיים למוות"

אא

את הפוסט המדהים הזה, שכבר זכה לאלפי שיתופים בפייסבוק, פרסם בחור צעיר בשם שי פורטל - אב לשתי בנות קטנות, אחת מהן תינוקת. וכך כותב פורטל בדף הפייסבוק שלו: "לפני שבוע וחצי בדיוק, ישבתי לשחק עם הבת הגדולה שלי. הכל היה מושלם. הרכבנו פאזל וצחקנו, אשתי הכינה לנו צהרים במטבח והתינוקת הקטנה ישנה. פתאום, כאילו נכנס בו שד - צ'רלי שומר הסף התחיל לנבוח על הלול ועל התינוקת נביחות חזקות". משראה הכלב שאף אחד לא מתייחס אליו, אחז בלול בשיניו והחל מנענע אותו. 

צילום אילוסטרציה: שאטרסטוקצילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

"בהתחלה לא ייחסתי אליו חשיבות, חשבתי שהוא משחק. אבל את אשתי זה מאוד הרגיז. היא עזבה את המטבח, ורצה לכיוונו של צ'רלי בצעקה: 'שקט, אתה תעיר את התינוקת. היא ישנה'. פתאום, היא הסתכלה על התינוקת בלול והבינה שהילדה לא בסדר. היא לא נשמה, והייתה בין חיים למוות. 

"לקחתי את הילדה בידיי, והרגשתי את הגרוע מכל קורה לי. הילדה הכחילה, החזה שלה התנפח ולא היה לה דופק. לקח לי כמה שניות כדי להתאפס על עצמי, והתחלתי לבצע בה החייאה". בחסדי ה' יתברך, אחרי מספר דקות חזרה התינוקת להכרה. היא הובהלה לאשפוז דחוף במיון ילדים, ושוחררה כעבור שבוע וחצי, כשהיא במצב שפיר. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה