מעניין

צפו: ניסה לשדוד בית חולים כי האמין שהוא 'בלתי נראה'

משטרת סין עצרה גבר שביצע שוד בבית החולים. כשתוחקר על סיבת המעשה טען כי הוא מאמין שהוא בלתי נראה, ולכן סמך על כך שלא ייתפס

אא

גבר בשנות השלושים לחייו, נעצר ונשלח להסתכלות פסיכיאטרית לאחר שביצע שוד בבית החולים באנגשו, במחוז ג'יאנגסו בסין. לשאלת החוקרים מדוע ביצע את המעשה טען הגבר כי האמין שהוא בלתי נראה, ונסמך על כך שיוכל לבצע את זממו מבלי להיתפס. החשוד סיפר לחוקרים שהוא הגיע למסקנה הזו, לאחר שבביקור אחר בבית החולים - אף אחד לא הבחין בו כשבמקום לחכות לרופא שלו, ניצל את ההזדמנות כדי לקפוץ מעל שולחן הקבלה ולחטט בחדר האחורי שהיה שם. 

ואכן, על פי התמונות שנקלטו במצלמת בית החולים (צפו בסרטון המצורף) - התנהגות החשוד מסגירה אחד לאחד את 'אמונתו': לא די בכך שהוא נכנס לאותו חדר פנימי, (שידע כי שם מוחבא הכסף) וגנב ממנו כ-1,500$, הוא אף ניסה לעזוב את בית החולים ללא שום חשש. אלא שלרוע המזל, המשטרה הוזעקה למקום הרבה לפני שהספיק הלה לבצע את זממו, ונעלה את כל דלתות הבניין. 

האיש נעצר ונשלח להסתכלות פסיכיאטרית שתעריך את מצבו הנפשי, והמשטרה מאמינה כי יש לו היסטוריה בשימוש בסמים, ששיבשו את דעתו והביאו אותו למצב של מחלת נפש. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה