מעניין

האם נאס"א 'הוכיחה' קיומם של חייזרים על המאדים?

אנומליה שלא מהעולם הזה (תרתי משמע): בתגובה לפרסום תמונות חדשות על ידי סוכנות החלל האמריקנית (נאס"א) - טוענים כעת גולשים רבים כי לא מדובר בתמונות תמימות של חפצים דוממים, כי אם בחיים של ממש שמתקיימים על המאדים

אא

שרידי כוכב נופל או חייזרים בהסוואה? קרדיט צילום: סוכנות החלל האמריקנית (נאס"א)שרידי כוכב נופל או חייזרים בהסוואה? קרדיט צילום: סוכנות החלל האמריקנית (נאס"א)

סערה בכוס מים או שיש דברים בגו? תומכי תאוריות קונספירציה מיהרו לקפוץ על התמונות החדשות מהמאדים, שפרסמה השבוע סוכנות החלל האמריקנית נאס"א - כעל מוצאי שלל רב. הסיבה: ברוב 'מומחיותם' הם טוענים כי לא מדובר באובייקטים דוממים ותמימים, כמו סלעים ושרידי כוכב נופל, כי אם ב'חיים' של ממש - חייזרים, איגואנה, לטאות ושאר יצורים שמאיזשהי סיבה לא ברורה, עודם נסתרים מעינינו. 
 
"האובייקט השחור נראה כמו עב"מ שהתרסק", כתב אחד מתומכי התאוריות הללו, ואף מיהר לבסס את התאוריה שלו בהסברים 'מדעיים'. 
 
סלע תמים או איגואנה?קרדיט צילום: CNNסלע תמים או איגואנה?קרדיט צילום: CNN
 
אז פעם אחת ולתמיד - האם נאס"א מאשרת או לא מאשרת קיומם של חיים אחרים על המאדים? "ברשותנו מצלמות צבע HD מהסוג המתקדם ביותר, באיכות שעולה בהרבה על כל מה שהיה לנו עד כה", הסביר אשווין וואסאבאדה ( באנגלית: Ashwin Vasavada) - המדען שניהל את הפרויקט הנוכחי, בראיון שבוצע איתו ברשת החדשות CNN. "כל תמונה היא לא יותר מאשר צללים שממוקמים בצורה מושלמת וסלעים שנשחקו". על הנטייה לראות באובייקטים הדוממים הללו - דמויות שרירות וקיימות, אומר וואסאבאדה כי מדובר ב'תופעה ידועה, שבה המוח 'נאחז' בחפצים או בדפוסים מוכרים, שלא באמת קיימים".

 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה