מעניין

טקסס: עשרות מתנדבים שיפצו בית של זקן ערירי

בחור ששמע התלוצצות אקראית על ביתו של זקן ערירי - החליט לעשות מעשה. הוא פרסם פוסט בפייסבוק הקורא למתנדבים להירתם לשיפוץ הבית, והתוצאה: למעלה ממאה איש שהתייצבו במקום, החלו במלאכה בשמחה ותוך ימים אחדים, שינו את מראה הבית מן הקצה אל הקצה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לאונרד בולוק בן ה-75, כבר מזמן חדל להשקיע בטיפוח החיצוני של ביתו - הסיבה נובעת בעיקר לאור העובדה שכוחו אינו עומד לו לבצע את הפעולות הקשות שיכל להן כשהיה צעיר יותר. מה גם שכסף הוא פרמטר משפיע כשמדובר באדם עם מינימום הכנסה, כמו במקרה שלו. אך אל דאגה. בדיוק כאן נכנס תפקידו של ג'וש סיגאניק, נהג משאית המתגורר בשכנות לבולוק. 

ביתו של בולוק לפני השיפוץביתו של בולוק לפני השיפוץ

הכל התחיל כשסיגאניק עבר ליד זוג נערים בני 17, שראו את בולוק בחצר ביתו והתלוצצו עליו בקולי קולות. "תראו את הבית המצחיק הזה, צריך לשרוף אותו", צחקו עליו השניים ביניהם. "אחרי ששמעתי אותם, היה לי ברור שאני הולך לפעול בנדון", אמר סיגאניק, ועשה. 

מימין: סיגאניק ובולוק משמאל: המתנדבים שהגיעו לעזורמימין: סיגאניק ובולוק משמאל: המתנדבים שהגיעו לעזור

הוא פרסם בפייסבוק פוסט שקורא למתנדבים להגיע אל ביתו של בולוק, ולעזור בשיפוצו. "ההיענות הייתה מדהימה", משחזר סיגאניק, "הפסקתי לספור במתנדב ה-95, וכולם עשו עבודה פשוט נפלאה". לאחר החשיפה של שמו בתקשורת, היו כמה וכמה פלטפורמות שכינו אותו 'גיבור', אך סיגאניק דוחה את הדברים מכל וכל ואומר: "אני לא גיבור. פשוט שמעתי משהו שהפריע לי, והחלטתי לעשות מעשה".

לא יאומן: ביתו של בולוק לאחר השיפוץלא יאומן: ביתו של בולוק לאחר השיפוץ

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה