חדשות בארץ

הבשורה: שיא גל החום כבר מאחורינו

היום תורגש ירידה קלה בטמפרטורות ובלחות ברוב אזורי הארץ, אך עומסי החום יוסיפו להיות כבדים. סוף השרב - בשבוע הבא

אא

מזג האוויר היום (ד) יהיה מעט פחות חם ותורגש ירידה קלה בטמפרטורות. הטמפרטורות להיום: בתל אביב, באשקלון, בנצרת, בחיפה ובנהריה צפויות היום 31 מעלות, בטבריה 41, באריאל 32, בירושלים 35, בבאר שבע 37 ובאילת 42 מעלות.

מחר (ה) צפוי להיות נעים יותר ורגיל לעונה, ובשישי ושבת תורגש שוב עלייה בטמפרטורות. הקלה נוספת צפויה ביום ראשון ושאר השבוע יהיה במגמת התקררות ובמזג אוויר נוח יותר.

למרות ההקלה הצפויה, יש לזכור כי גל החום טרם הסתיים, ועל כן יש לנקוט בכל האמצעים על מנת למנוע מכת חום והתייבשות.

כיצד להישמר ממכות חום והתייבשות?

מכת חום נגרמת מחשיפה ממושכת לחום גבוה. התייבשות, לעומת זאת, נגרמת מאיבוד נוזלי הגוף. התייבשות יכולה להתרחש לצד מכת חום, או בלעדיה.

התסמינים של מכות חום והתייבשות הינם צימאון מוגבר, יובש בפה, שתן מרוכז וכהה, עור יבש או קר ולח, דפיקות לב מהירות, תשישות וכאבי ראש.

במצבים של טשטוש הכרה, איבודי הכרה, פרכוסים, דפיקות לב מהירות, סחרחורות בלבול יש לפנות מידית לחדר המיון הקרוב על מנת להישמר ממכת חום יש להקפיד על שתייה מרובה, גם במקומות ממוזגים ולהימנע ממאמצים פיזיים מיותרים. כאשר יוצאים החוצה חשוב להרבות בשתיה, להקפיד על כובע שמש ולשהות בצל. אוכלוסיות שעליהן להישמר במיוחד הן תינוקות, ילדים, קשישים, חולים במחלות כרוניות והעוסקים בפעילות ממושכת בטמפרטורות גבוהות, כמו פועלי בנין, חיילים וספורטאים.

תגיות:חדשות היוםחדשות בארץמזג אויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה