מעניין

תינוק הניסים: נולד בשבוע 23, ושרד

כשבקי פרולק ילדה במפתיע בשבוע ה-23, הרופאים לא האמינו שהפג הזעיר ישרוד. הוא שרד, עם זאת, ואחרי שנה שלמה בפגייה – השתחרר לביתו השבוע

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

טרבור פרולק הוא תינוק בר מזל במיוחד: הוא נולד באוגוסט שעבר במשקל של קצת יותר מ-500 גרם, בשבוע ה-23 להריון. בניגוד לכל התחזיות, הוא שרד. בימים אלה, כשהוא חוגג שנה, טרבור סוף סוף שוחרר מהפגייה והולך הביתה.

"זה נס גמור", אומרת אימו, בקי פרולק מצפון דקוטה, ארצות הברית. "הרופאים והאחיות עבדו כל כך קשה להציל אותו. זה פשוט מדהים.". הרופאה האחראית על הפגיה מסכימה איתה. "אנחנו מסתכלים עליו ואומרים: 'אתה נס קטן'".

טרבור הזעיר עם טבעת הנישואים סביב רגלוטרבור הזעיר עם טבעת הנישואים סביב רגלו

הישרדותו של פרולק היא אחד מהמקרים ההולכים ומתרבים בהם פג בשבוע 23 מצליח לשרוד. המסע לא היה פשוט: הוא נולד בלי יכולת לנשום, ועור רגיש כמעט כמו של נפגע כוויות. בחצות לילה אחד בספטמבר, הזעיק בית החולים את הוריו של טרבור אל הפגייה: הצוות היה בטוח שהתינוק עומד למות. ההורים מיהרו לצידו של טרבור – והוא שרד. בהמשך, עבר טרבור גם ניתוח עיניים וניתוח לב לתיקון בעיות שנוצרו בגלל הפגות הקיצונית שלו.

טרבור היה כה קטן שנולד עד שאביו יכול היה לענוד את טבעת הנישואים שלו על הרגל הפעוטה של בנו הבכור. עכשיו הוא משתחרר מבית החולים בתור פעוט עליז ותקשורתי במשקל של תשעה קילוגרמים. הוא עדיין נזקק לחמצן וצינור האכלה, אבל הצוות הרפואי אופטימי כי ייגמל מהם בהמשך. המשפחה חגגה כמובן את השחרור מבית החולים, ומקווה לחגוג בקרוב אירוע נוסף: עוד שבועות ספורים, הם מקווים, טרבור יהיה לאח גדול.

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה