מעניין

חסד אמיתי: אימצה את בנותיה של חברתה, שנפטרה ממחלה סופנית

ניו יורק: אליזבת דיאמונד אובחנה לפני כשנה, כחולת סרטן סופנית. באפריל האחרון נפטרה והשאירה אחריה ארבע בנות קטנות, אולם חברתה הטובה פרשה עליהן חסותה והפכה לאמם, בנוסף לשני ילדיה הביולוגיים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לפני למעלה משנה אובחנה אליזבת דיאמונד, אם יחידנית לארבע בנות - בסרטן המוח. במהלך השנה עברה טיפולים כימותרפיים רבים, ולא הפסיקה לחשוב מה יהא על בנותיה, במקרה שהיא כבר לא תהיה בין החיים. את צערה נהגה להשיח באוזני חברתה הטובה לאורה רופינו, שהכירה עוד מבית הספר היסודי. 

רופינו מצדה מיהרה להרגיעה ולהבטיח שאם חלילה יקרה כדבר הזה, היא תגיש בקשת אפוטרופסות, על כל ארבע הבנות - מה שאכן קרה לבסוף: לפני כשלושה חודשים נפטרה דיאמונד ממחלתה, ובקשת האפוטרופסות - לא איחרה להגיע, כמובטח. "כשאליזבת החלה להיחלש כתוצאה מהמחלה, היה לי ברור שאם יקרה תרחיש כזה, אקיים את הבטחתי ואגדל את בנותיה במקומה, כפי שביקשה. אמנם לא תיארתי לעצמי שזה יקרה כל כך מהר, ולפני 10 שנים לא הייתי מעלה על דעתי שכך ייראו חיי כיום - אבל אם ניסיון כזה 'מושלך' דווקא עליך, פשוט קבל את האתגר ועשה אותו הכי טוב שאתה יכול", כך אמרה רופינו לאחר שלאחרונה אושרה בקשת האפוטרופסות שהגישה. 

כעת פצחו ארגונים שונים בגיוס תרומות למשפחה, על מנת להקל על תהליך ההתאקלמות של הבנות ככל שניתן, על אף שהמשפחה מצדה - לא ביקשה עזרה כלכלית כלשהי. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה