מעניין

זעזוע בסין: בן שבע ננטש, וגדל בין חזירים

תמונה זו, בה נראה ילד בן שבע כשהוא לבוש בלויי סחבות ומזוהם - עושה שמות ברשת. עובדות סוציאליות שנשלחו למקום הימצאו של הילד, גילו כי מדובר באחד המקרים היותר כאובים וחמורים, של הזנחה ונטישה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

ליו הונגבו, בן השבע שננטש (צילום: cen)ליו הונגבו, בן השבע שננטש (צילום: cen)

תמונות שפורסמו לאחרונה ברשתות החברתיות השונות בעולם, העמידו את רשויות סין על הרגליים: בתמונות נראה הילד בן השבע, בדיר חזירים מזוהם, בגדיו צואים ומזוהמים וכל דמותו צועקת הזנחה קשה. בעקבות הפרסום, הוזעקו עובדות סוציאליות למקום הימצאו - כפר קטן במחוז הנאן, אך נחרדו לגלות כי מדובר בילד שלמרבה הצער, גדל בין חזירים ואינו יודע לתקשר בשפת בני האדם.

הילד, ששמו התברר כליו הונגבו, נמצא מתבוסס בבוץ וזוהמה, כשעל גופו סימני חבלה וחתכים רבים והוא ישן בין ערימות בגדים ישנים בדיר החזירים. מדיווח ראשוני עולה כי הוא אינו מבין את שפת בני האדם, ואינו מסוגל לדבר. כל מה שהצליח להוציא מפיו היה כעין 'נהימות' או קולות הזהים לאלו שמשמיעים חזירים. אך זה עוד לא הסוף.

בדיקה מעמיקה גילתה כי הילד הוא בן להורים אכזריים במיוחד, שהיסטוריית ההזנחה אינה זרה להם: להורים חמישה ילדים, אולם שלושה מהם שהוזנחו ברמות קשות - מצאו את מותם בגילאים צעירים, ואילו הילד הרביעי אומץ על ידי דודה כלשהי, מיד לאחר שנולד. ככל הנראה, לאחר טיפולים שיעבור בבית החולים המקומי - יישלח ליו לבית דודתו, ושם יתחיל תהליך שיקומי להקניית שפה ושאר דפוסי התנהגות אנושיים. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה