חדשות בעולם

סין: מי שומר על העיירה הקטנה לבל תיפול לפשיעה, מזה כ-10 שנים?

פאן יונג הוא שוטר מאוד מיוחד, שמזה 10 שנים מצליח לשמור על העיירה הקטנה שלו בסין - נקייה מפשיעה. כיצד הוא עושה זאת? קראו בכתבה שלפניכם

אא

תעלומה בסין: כיצד מצליח שוטר אחד (ועוד עיוור) להשתלט על הפשיעה בעיירתו, למגרה ואף לשמור על סטטוס קוו, מזה כעשר שנים? שאלה טובה, שככל הנראה עלינו להפנות לפאן יונג (43), תושב אחת העיירות במערב סין. אלא שלא רק פשיעה מצליח יונג למגר כי אם גם תאונות דרכים או אי-אלו מקרים פליליים. 

תושבי המקום רוחשים ליונג כבוד רב, ולא בכדי. לאחר שבשנת 2002 החל יונג מאבד את ראייתו כתוצאה ממחלה גלאוקומית. "חשבתי שהחיים נגמרו בעבורי", הוא משחזר. אך כעבור שנתיים בלבד הכיר את האישה, שלימים תהפוך לא רק לאשתו, אלא אף ליד ימינו: היא זו שקמה איתו השכם בבוקר ודואגת לכל צרכיו, והיא זו שצועדת בין השבילים והשדות ומובילה אותו בכל בוקר למקום עבודתו. "העידוד של אשתי והאופן שבו היא מקבלת אותי ומתייחסת אליי כאל אדם רגיל, ללא שום פגם - עוזרת לי ונותנת לי תקווה. אני בוטח בה ויודע שכשאני איתה, שום דבר לא יכול לפגוע בי. זה מה שנותן לי את הכוח להילחם בכל הדברים הרעים ולעשות את התפקיד שלי על הצד הטוב ביותר. התפקיד שלי הוא אמנם לא גדול, אבל אני מאוד אוהב אותו ומשתדל לעשות אותו על הצד היותר טוב", אמר יונג. 

תגיות:סיןפשיעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה