מעניין

סערה ברשת: מי בנה פירמידה על המאדים?

מבנה בצורת פירמידה או משחקי אור וצל? לפי תמונות שצילמה סוכנות החלל האמריקנית נאס"א - מה באמת קורה שם על המאדים?

אא

כנראה שאפילו סוכנות החלל האמריקנית, לא תיארה לעצמה שתמונות שצולמו על ידה לפני כחודש - יעוררו סערה כה גדולה ברשת: גולשים רבים שנחשפו לתמונות אלו בהן מוצג מבנה כלשהו בצורת פירמידה' על כוכב מאדים - טוענים כי מישהו דאג לבנות את אותה פירמידה - הזהה בדיוק מופלא, לטענתם, לפירמידות במצרים.

הפירמידה המסתורית על המאדים. תכנון קפדני או משחקי אור וצל?הפירמידה המסתורית על המאדים. תכנון קפדני או משחקי אור וצל?

השאלה הנשאלת (בנימה אירונית משהו): מי זה היה?

האם מדובר בחוצנים 'מיומנים' ששקדו במשך שנים על יצירת המופת המונומנטאלית הזו, כפי שטוען אתר בשם 'מצרף על טבעי' (באנגלית: paranormal crucible) שאף דאג לפרסם סרטון 'הסברה' ביוטיוב על כך? או שמא מדובר בקומץ תומכי תיאוריות קונספירציה למיניהם?  כמובן שבכל המהומה שקמה, היו גם כמה גולשים 'שפויים' שמיהרו להפריך את הטענות ההזויות האלה, וכתבו כי מדובר במשחקי 'אור וצל' ותו לא.

אז מי מהם צודק? מממ, מעניין. כהרגלנו בקודש, אנו משאירים את התעלומה המסתורית בידיו הנאמנות של דניאל בלס, עורך מדור תורה ומדע בהידברות: "בעבר טענו שמצאו פרצוף של אדם על המאדים, וצילומים נוספים הראו שזו היתה רק אשליה אופטית של אור וצל. לגבי הפירמידה, נאס"א הודיעה שלא מדובר ביותר מאשר אבן משוננת, שאינה גדולה יותר ממכונית. כך שאין סיבה להתרגש מהעניין".

מידע נוסף: 
"It is a rock," Dr. Jim Bell, deputy principal investigator of the Mastcam investigation program and a professor of astronomy at Arizona State University in Tempe, told The Huffington Post in an email. "It is probably a volcanic rock (like most rocks that we've seen with rovers on Mars), and just like many volcanic rocks on the Earth, many volcanic rocks on Mars break and cleave in very sharp, angular ways. This one happens to have cleaved into a pyramidal shape, which is actually not too uncommon among hard, dense volcanic rocks on the Earth either." As for the size of the rock, Bell said an analysis by the Mastcam team suggests that it's only about four inches tall, or the height of an 8-ounce soda can.
 
לגבי הטענות לצלחות מעופפות וקיומם של חייזרים, נא לראות מאמר זה:
 
 
תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה