מעניין

האמנם נצפו עב"מים בשמי טקסס?

תופעה מוזרה מתרחשת מזה שבועות אחדים בשמי טקסס: 'צלחות' עבות כרס המתנועעות באיטיות ואחר נעלמות. מהו מקור התופעה, ומה אומרים על כך המטאורולוגים?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

חלליות, חייזרים, צלחות מעופפות ועב"מים - אלו רק חלק מהספקולציות שהועלו על ידי מקומיים, למראה התופעה הנדירה בשמי טקסס, וזו אינה הפעם הראשונה. טקסס ידועה ב'תלונותיה' אלו עוד משנת 1987 במהלכה טענו המקומיים כי חזו בעב"מים מעופפים וכן ב'הילה קוסמית' בלתי ניתנת להסבר, שהקיפה אותם. כעבור זמן הסתבר שהייתה זו 'סערה בכוס מים', שכן תלונות אלו מעולם לא הוכחו כחד משמעיות. 

והנה, ההיסטוריה חוזרת על עצמה - גם במקרה שלפנינו: אחד התושבים הגדיל כל כך בתיאוריו עד שטען כי מדובר בעב"מ שמסווה עצמו בתוך ענן. אולי זו גם הסיבה שהלה סירב להתפרסם בשמו, והעדיף להישאר אנונימי: "בהתחלה זה נראה כמו ענן, אבל הוא נעלם לנגד עיניי", אמר התושב והוסיף, "נראה לי לא סביר שענן כזה מאסיבי מופיע ונעלם תוך מספר שניות, אלא אם זה נכון שעב"מים משתמשים בעננים כדי להסתיר את עצמם, על מנת לרחף באופן סמוי מעל פני כדור הארץ".

המטאורולוגים מצדם מיהרו לשלול את הטענות המוזרות על הסף, הרגיעו את הרוחות ואף סיפקו הסבר מדעי (ודי משכנע) לתופעה: מדובר ב'ענני עדשה' - עננים מעגליים ונדירים, שנוצרים כתוצאה מאוויר לח שמשתלח בצורה מהירה אל הר, ואחד המאפיינים של אותם עננים הוא שהם נעלמים כלעומת שהופיעו.

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה