חדשות בארץ

מדוע הגיעו אולפני 'דיסני' האגדיים – לירושלים?

שיתוף פעולה בין אולפני 'דיסני' לבין חברות ישראליות יניב הפקת אנימציה גדולה, ותכניס לירושלים רווח של למעלה מ-25 מיליון ₪

אא

מיזם חדש נרקם בימים אלו בין אולפני דיסני האגדיים לבין חברות ישראליות שונות, במטרה להוציא לפועל הפקת ענק של אנימציה ובכך להקפיץ את תעשיית האנימציה בארץ, לשלב מתקדם יותר.

שיתוף הפעולה ייעשה בין דיסני לחברות 'אופרייטינג רום' ישראל, ענקית המדיה 'טכניקולור' בלוס אנג'לס, חברת 'נלוונה' הנחשבת למפיקת האנימציה הגדולה בתחומה, Polarizers, ובקוגן (Bakugan). החברות הגיעו לארץ בשל החלטת הרשות לפיתוח ירושלים כמו גם המיזם לקולנוע וטלוויזיה, להשקיע כשמונה מיליון ₪ במיזם. "אנו תומכים בהבאת הפקות בינלאומיות עתירות תקציב לירושלים, על מנת לייצר נפח עבודה שיעסיק עשרות יוצרים לאורך כל חודשי השנה", כך התבטא אייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות.

הרווח לירושלמים: 29 מיליון ש''חהרווח לירושלמים: 29 מיליון ש''ח

לדברים אלו הצטרף אף סטיב וונדלנד, מנהל הקריאייטיב בחברת 'טכניקולור' ואמר: "כולנו כאן, בטכניקולור, גאים להיות מעורבים באנימציית הטלוויזיה הראשונה המופקת בישראל ובקנדה".

'אגדת חורבן' של גידי דר (אושפיזין), 'כנס העתידנים' של האנימטור דוד פולונסקי, 'מלך החגיגות', 'ארמון החול', ו'המלך שלמה' - חמישה סרטי אנימציה ישראליים צפויים לצאת לאוויר העולם, הודות לשיתוף הפעולה הפורה הזה וזוהי רק ההתחלה. המגמה היא לבנות ולפתח את תעשיית האנימציה בארץ, שעד כה כלל לא הייתה קיימת – זאת למרות שישנם רבים העוסקים בתחום ואף מצליחים בו. 

תגיות:דיסניירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה