חדשות בארץ

שביתה באגד תעבורה: "נוסעים מחכים בתחנה לאוטובוס"

נהגי חברת "אגד תעבורה" ישבתו היום ומחר כמחאה על תנאי העסקתם. החברה: "יש נוסעים שממתינים בתחנה לאוטובוס"

אא

עובדי חברת "אגד תעבורה" ישבתו הבוקר (א) ומחר כמחאה נגד תנאי העסקתם.

בוועד העובדים מסבירים כי הסיבה לשביתה היא התעכבות המשא ומתן עם ההנהלה בכל הנוגע להעלאת השכר ולשיפור תנאי ההעסקה של הנהגים. הוועד מסר כי "לאור סרבנות הנהלת החברה להתחייב על שיפור תנאי ההעסקה של הנהגים, ששכרם הנוכחי הוא הנמוך בתחבורה הציבורית, מימש הוועד את אפשרות השביתה".

בהנהלה טענו, מנגד, כי "הושגו הסכמות שסוללות את הדרך להעלאה משמעותית של שכר הנהגים ל-39 שקלים לשעה ולהטבת התנאים, הכוללת תוספות שכר מגוונות, הפרשות סוציאליות ותשלום קרן ההשתלמות". גדעון מזרחי, מנכ"ל אגד תעבורה, הוסיף כי "הפערים בין הצדדים לא מצדיקים שביתה. אני רוצה לקרוא לציבור הנהגים שלא להיכנע להתלהמות ולחזור לאגד. יש נוסעים שממתינים בתחנה לאוטובוס".

השביתה תימשך גם ביום שני ובמהלכו יפגינו העובדים מול משרד התחבורה.

במסגרת השביתה תושבת תנועת האוטובוסים בערי הדרום, מלבד באר שבע, וכן לכיוון ירושלים, בני ברק ותל אביב.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים