פעילות הידברות

"אתר הידברות שינה את חיי"

בשבוע שעבר נפרץ אתר הידברות, והנושא הועבר לטיפול המשטרה. במקביל החלו לזרום אלינו תגובות שהמחישו את חשיבות האתר בעיניכם. אתם מוזמנים לקרוא את מיטב התגובות, וגם להוסיף משלכם. בלשון המעטה - התרגשנו...

אא
 
עבודתכם נפלאה, אשריכם שאתם זוכים לקרב יהודים לאביהם שבשמיים על ידי הדברים הנפלאים שאתם מביאים בערוץ שלכם. זוהי מלחמה של החול בקודש. ככל שתגבירו עשייתכם הברוכה, כך תתגבר המלחמה. אבל אין להיבהל, יש להמשיך ושכרכם גדול. לא כולם זוכים לכך. היו ברוכים (שלוש)
 
בזכות האתר שלכם, ובפרט הרצאות הרב פנגר, התחזקתי מאוד! ובעזרת השם, בקרוב אני עולה לישיבה! אני בטוח שיש עוד רבבות כמוני שהתחזקו דרככם, ברוך השם... אתם לא משערים כמה פעלתם בעם ישראל! כמה אנשים ומשפחותיהם וכל צאצאיהם לדורות חייבים לכם את חייהם בעולם הזה ובעולם הבא! אתם הארגון הכי משפיע בדור הזה! חזקו ויאמץ לבבכם כל המייחלים להשם! (ג.ג)
 
 בזכותכם למדתי המון! למדתי מה זה להאמין ולאהוב את עם ישראל ללא הבדלים של גזע או דעות. המדינה שלנו צריכה להתעורר ולעשות משהו נגד אנשים קיצוניים שמנסים לחבל בערכי הדת היקרים לנו כל כך! אחרי הכל, אנחנו יהודים במדינה שערכיה יהודיים! יש יותר חשוב מזה?? חזק וברוך. (אסתי)
 
המפריעים בע"ה יהפכו לצופים. יישר כח גדול לתרומה שלכם לעם ישראל ולי בפרט. אנו מקוים ומתפללים לזמן שבו המפריעים עצמם יבואו להקשיב להרצאות. אם רק היו מציצים קצת - היו נשארים... (ריזי מרמל)
 
 אתר הידברות שינה את חיי, אין דרך אחרת לומר זאת. (בני כהן)
 
ברצוני לחזק אתכם בעבודתכם הברוכה והקדושה. הנני בעלת תשובה מזה כשלוש שנים. בתחילת דרכי הערוץ שימש לי מקור בלתי נדלה לתשובות לשאלות שלא העזתי, חשבתי או רציתי לשאול טרם התקרבתי לאבא שבשמים - החל מתשובות לגבי נכונות התורה והוכחות לקיומו של הקדוש ברוך הוא, דרך ידע הלכתי עצום, וכלה בפנימיות התורה. כיום, שלוש שנים מאוחר יותר, אין יום שעובר מבלי שאגלוש באתר ע"מ לספק מזון לנפש צמאה לדברי אלוקים חיים. כאשר יגיע משיח צדקנו ברחמים, במהרה בימינו אמן, יש לי ולעוד רבים שכמותי תחושה אמיתית שזה יהיה "לא מעט" כהמשך ישיר לעבודתו הקדושה של הרב זמיר וצוות אתר הידברות היקר. תודה אינסופית והכרת הטוב בכל יום ובכל זמן, ממני חוזרת בתשובה...ומשפחתה! (סיגל אוקרט)
 
תודה לצוות האתר על ההשתדלות במציאת שידוכים. (דוד אברהם)
 
אשריכם ישראל על עבודתכם המושקעת, הנרחבת והמקרבת. בזכותכם כל בני המשפחה נהנים מהתכנים והמידע היהודי הנפרש על כל תחומי חיינו ועוזר בהכוונת הבית. המשך עשייה בשמחה ובאמונה. כל מה שהשם עושה - הכל לטובה... גם העיכובים. (ערן בן אברהם)
 
אנו שמחים, חיים ונושמים הידברות. תמשיכו לחזק אותנו ולהעשיר אותנו בתורה ומצוות. אכן היו בעיות בתקופה האחרונה, אבל המשכנו לנסות ולא ויתרנו, כדי שנוכל לשמוע את השיעורים שהפכו להיות למזון חשוב ביותר לנשמותינו. חזקו ואימצו, ואל תתייאשו. אוהבים אתכם. (משפחת שטרית)
 
הפריצה אומרת שעליתם על הדרך הנכונה בהצלחה גדולה, ועליכם להתחזק מאוד מזה ולהמשיך בכל הכח, כי עובדה שזה כל כך מרגיז ומפחיד את המתנגדים שיצאו למלחמה. שהקב"ה יכשיל אותם במעשיהם הרעים, ויחזיר גם אותם בתשובה במהרה. (רחל)
 
לכל צוות האתר: תודה. האתר שלכם שינה לי ולכל משפחתי את החיים לטובה, ובזכותכם זכינו להתקרב לבוראנו. האתר מחזק אותנו כל יום מחדש, במיוחד בתקופות כאלו כאשר בתקשורת החילונית משמיצים ומנסים לפלג את העם. אני שמחה לדעת את האמת, ולראות את היהדות האמיתית, את החכמה והסובלנות. חזקו ואמצו. אתם עושים עבודת קודש, ובע"ה נאחל לנו ולכל עם ישראל לחזור בתשובה שלמה. חג אורים שמח. (רחלי)
 
האתר הזה הוא חסד עם הבריות! אנחנו מאוד נהנים ולומדים ממנו, אנחנו מאוד מעריכים את המאמצים לתקן את העוולה אשר נעשתה. השם יעזור, וכל מי שגרם הרס ייתן את הדין על כך. ישר כוח גדול לכם על זיכוי הרבים!!!  (משפחת באומן)
 
 לכל צוות אתר הידברות הנפלא, ברצוני להביע את תודתי העמוקה על כך ששדרגתם, שימחתם ושיניתם את חיי לחיים טובים ומאושרים יותר. אתם קרש הצלה שאין שני לו, ועל כך מגיע לכם יותר מתודה. הרי ידוע שככל שמתקרבים לבורא עולם, כך הולכים וגדלים הנסיונות. ולכם, שמקרבים רבבות אנשים ומטמיעים את דרך האמת, מגיעים הניסיונות הקשים, וזו ההוכחה שפעולתכם משפיע ועובדת. אמצו את כוחות האמונה בבורא עולם כי רק העקשנות במסירות, והאהבה אל בורא עולם, הן אלו שיביאו אותנו אל הגאולה הכללית בכלל והגאולה מאותם רשעים בפרט. יישר כח ואלפי תודות!!! (סימון)
 
לכבוד צוות אתר הידברות שלום. אכן, כפי שכתבתם, בימים האחרונים האתר נפל ולא היה ניתן להיכנס אליו. רציתי להגיד שהיה מאוד חסר ללא האתר. אני רגילה בכל יום(!) להיכנס לאתר, ואני מאד נהנית מהכתבות, ההרצאות, מהאפשרות לשאול תמיד בשו"ת... יישר כח על הכל! האתר מדהים ומחזק! ומקווה שלא יהיו יותר תקלות לאתר ושנוכל לגלוש בקלות... תודה רבה והרבה הצלחה בכל מעשי ידיכם!!! (הדר)
 
אי אפשר בלעדיכם. שיעורים ביהדות בכזו רמה קשה למצוא. אין עליכם. כמה מיליוני שעות לימוד יש לכם... אשריכם (אסף)
 
אני בחופשת לידה, ונהנית לשמוע הרצאות על חינוך ילדים, זוגיות, דת ומדע ... גם בעלי, בשובו מהעבודה, נהנה לראות את ערוץ הטלוויזיה של הידברות. היתה בעיה בזמן האחרון בשמיעת ההרצאות. מחכים כבר לפתיחת ערוץ "הידברות לילדים". (קרן)
 
כל הכבוד להידברות, אתם עושים עבודה ראויה לשבח. אני לא חושב שיש עוד אתר יהודי שמעניק תכנים יהודים כמוכם ומידע רב על כל נושא, תשובות לכל השאלות, מחזק, נותן הרגשה טובה ומקרב יהודים כמו הידברות. אשריכם, חיזקו ואימצו, והגורמים החיצוניים שתקפו את האתר יחזרו בתשובה בעזרת השם, יתמכו באתר וירוממו אותו עוד ועוד.  (אוראל)
 
כל מקום שיש קדושה - יצר הרע רוצה להיכנס אליו. לא ניתן בכלל לאמוד את העוצמה של החיזוק שלכם לכלל ישראל. זאת עבודת קודש עצומה וגדולה בכל הרבדים. אם בהסברה פשוטה לכל רמת ידע גם אם אדם לא קיים מצוות, אם בגיוון של רבנים מכל הקשת, והרבה ידע של שאלות ותשובות, שמסבירות הלכה למעשה כיצד לנהוג, והכול מתוך סובלנות אין קץ ואהבת ישראל גדולה. אשריכם ואשרי חלקכם, אתם אלו שמחזקים אותנו ובגדול! עלו והצליחו. (בירן)
 
 אתר מבורך שעזר לי מאוד להתקרב למסורת, להכיר מצוות חדשות, הלכות ושיעורי מוסר, שאלות ותשובות וכו, ובקיצור- להכיר את האמת. לא יודעת איפה הייתי היום בלי האתר הזה והרבנים המסורים. והכל - בחינם! תודה רבה, ובבקשה תשמרו על האתר בשבילינו ובשביל כל עם ישראל בארץ ובעולם!!! (לילך)
 
אין מילים בפי לתאר כמה אתם משפיעים עליי עם ההרצאות המדהימות והמרתקות שלכם, בעיקר בנושא זוגיותחינוך ילדים ועבודה על המידות. בימים אלו הרגשתי מאוד בחסרונו של האתר. אני גולשת באתר מדי יום, נהנית מאוד ויוצאת עם הרבה כלים לחיים. תודה רבה רבה לכם, אשרייכם כמה אנשים אתם מזכים. (אביטל ארזי)
 
הפעולה שאתה עושים היא מלאכת קודש! אנשים שעושים דבר כזה צריכים להתבייש בעצמם! רציתי לשבח שני רבנים גדולי שלכם: הרב יצחק פנגר שליט"א והרב זמיר כהן שליט"א, שעזרו לי ולמשפחתי בתקופה מאוד קשה. בשבת הגדול האחרון אמי נפטרה ב-4:00 לפנות בוקר. באותה שבת היה סמינר במלון שנמצא ליד ביתי. ב-5:00 הלכנו למלון על מנת לשאול מה עלינו לעשות במצב כזה. למרות שהערנו את הרב פנגר, הוא לא כעס ואמר לנו לבוא לתפילת שחרית. במקביל הוא התייעץ עם הרב זמיר כהן. כאשר באנו הוא הדריך אותנו על כל צעד וצעד, והזמין אותנו להישאר להרצאות ולהתפלל איתם, כך עד מוצאי שבת. אנחנו מאוד מודים להם על התמיכה שקיבלנו מהם! (אברהם)
 
הרבה בזכותכם הקדוש ברוך הוא פתח לי את הלב לחזור בתשובה. אין יום שאני לא מתחברת לאתר כדי לשמוע שיעור או יותר. הארגון כולו הוא נכס לכל עם ישראל, הרב זמיר בנועם הליכותיו, הרב פנגר בעוצמתו, הרב אורי זוהר במוסר שלו, הרב ברוך רוזנבלום שהרצאותיו פשוט ממכרות, הרב אהרון לוי בחוכמתו, וכל הרבנים האחרים שמוסיפי טעם ותבלין לחיינו. יישר כח, אל תרפו. העם זקוק לכם. שנזכה לגילוי משיח במהרה. (אורית)
 
חזק וברוך על פעולתכם, המשיכו כך. כל פעם שאני יושב ליד המחשב, אני פותח את אתרכם ומאזין לאתרכם (מרוב שאני אוהב את האתר הפכתי אותו לדף הבית במחשב) בבית אנחנו מורידים הרצאות מאתרכם, ובימים ראשון עד חמישי ומוצ"ש - צופים דרך ה-DVD. הדברים מחלחלים אפילו אל אבי, שאינו אדם דתי. (אברהם רפאל)
 
לצוות הידברות היקרים, למרצים ולכל הנוגעים ל"מפעל" המדהים הזה, שכל מטרתו טהורה ונקייה מאינטרסים אישיים. אני באופן אישי ובני משפחתי הוצאנו מסיבות אידיאולוגיות את מקלט הטלוויזיה מהבית, ואנו משתמשים באתר הידברות כמדריך לחיים. מגוון הנושאים והמרצים כל כך מגוון, שברוך השם הצלחנו להעשיר את עצמנו ולשנות את דרך החיים בכל התחומים - בזוגיות, בחינוך הילדים, בפיתוח האישיות, וכמובן בהרחבת הידע בהלכות ובתורה הקדושה בכלל. אין שום מקור אחר שנותן את הכלים האלה בצורה כל כך מיוחדת בנועם ובחן, ובהמון חכמה. אפילו ילדיי נוהגים לבחור לעצמם ממגוון התכנים, ולהעשיר את עולמם. כידוע, כל אמצעי תקשורת אחר מלווה בתכנים לא חינוכיים ומלאים במסרים גרועים לילדים. אני מקווה ומאמינה שבורא עולם לא ייתן לדבר לפגוע בכם. וביחד נתגבר על כל הקשיים. כל מי שמחובר ל"הידברות" מרגיש כמשפחה. יישר כח. (יערי מלי)
 
 לצערנו לא חסרים אנשים עם מניעים רעים, מטופשים או סתם כאלו חסרי מעש. אתם באים ממקום טוב ובכוונות טובות מאוד, ואין כל סיבה סבירה למנוע מכם לעשות את העבודה המדהימה שאתם עושים. אני יהודי-חילוני, אך מקפיד מאוד ללמוד מהאתר ברמה היום-יומית, ונהנה מכל רגע. המשיכו כך! (עומר)
 
אתם כמו החשמונאים, כל הכבוד. כמו שהחשמונאים גירשו את החושך של יוון והביאו אור ליהודים, כך גם אתר הידברות מגרש את החושך של האינטרנט ומביא אור לנשמה ובעזרת השם. כמו שאז היו ניסים גדולים - כך גם היום תצליחו מול כל הקשיים. תזכו למצוות. (נחום קגנוף)
 
חשוב לי לציין שכבר קרוב לשנה כמעט כל יום (חוץ משבת) אני נהנה להאזין לשיעורים. והכל עבד עד כה. אני מאוד מקווה שזה יחזור בימים הקרובים, בגלל שחסרה לי עדיין הכנה לחג חנוכה, ואני כמעט ולא יודע ומבין את משמעות החג ללא ההרצאות המדהימות הפתוחות בפניי מושגים שמעולם לא ידעתי ולא יכולתי לקבל בנעורי. אשמח מאוד לראות שהתקלה תוקנה, וכך נוכל להתכונן רוחנית לחנוכה הקרב ובא. יישר כח לכל צוות האתר הקשובים תמיד לי ולכל עם ישראל. היו חזקים! והצליחו בכל מה שתעשו, ברכה מיוחדת לרבנים זמיר כהן וליצחק פנגר, היו ברוכים! (דוד ש.)
 
תודה על כך שהודעתם על הבעיות. אכן אתמול לא התאפשר לי להעלות את לוח השיעורים. זה לא מנע ממני להקשיב לשיעורים און ליין והמוקלטים, אך לפעמים כשעברתי משיעור אחד לשיעור אחר, הופיע דף שגיאה. אין דבר שימנע ממני להקשיב יום-יום לשיעורים המאלפים והמעניינים והמחזקים של הרבנים. רוב תודות, חזק וברוך, תיזכו למצוות. וכמובן חג אורים שמח. (רחלי נעמי)
 
 אתם מדהימים ומופלאים, נתתם לי המון כלים לחיים בריאים, אמיתיים ושלמים. כל יום אני מחכה לראות אתכם ולהקשיב להרצאות המחכימות והמחזקות שלכם שנותנות לי אור לחיים. בלעדיכם, אני לא יודעת מה הייתי עושה, ולא יודעת מה היה קורה איתי. אתם פשוט מופלאים, האתר הזה מבורך ביותר, מקווה שתמצאו פתרונות לבעיות האלה במהרה כי בלי ההרצאות שלכם, קשה לעבור את היום. המשיכו בעבודה המבורכת שלכם. (הילה)
 
אין כמו האתר הזה. סוף סוף תוכן ברמה לעומת כל ההבלים שמוצגים בחוץ. בלי קשר לדת, ההרצאות מעצימות מבחינה אנושית. בורא עולם יודע כמה אתם מצילים משפחות ואנשים מכלל ישראל! מסר לפוגמים: כל מי שמנסה לקלקל את האתר שיחשוב פעמיים אם כדאי לו... מסתכלים עליו משמיים! (הדר)
 
 אתר הידברות מעניק לנו ולעוד רבים מכלל עם ישראל אין סוף הנאה וידע רב בנושאים שנוגעים לכולנו - בעיקר דרך ארץ ואהבת ישראל - בדרך יפה, מעניינת ומרתקת. צוות המרצים והרב זמיר כהן נותנים מזמנם, בשמחה וללא מטרות רווח, הרצאות מופלאות שנתנו לנו ידע ותשובות לשאלות תכליתיות בחיינו. אנו מצרים בכל תוקף על התנהגותם של אותם גורמים חסרי דעת, ומציעים להם אישית לצפות בתוכן ההרצאות והתוכניות. מקווים להמשך הצלחת האתר, בעזרת השם יתברך. (חגית ורמי מזרחי)
 
האתר הזה פשוט מדהים. אני מקבלת כוחות כל פעם מחדש, ובעיקר יוצאת מעצבות לשמחה. אתם מזכים אותי, ובמקום לקרוא הרבה רכילות בשבת - אני קוראת את המגזין החודשי שלכם. בנוסף אני מקבלת את השבת אתכם ומוציאה אתכם, וזה פשוט מחזק ונותן כח להמשיך. תודה רבה. בזכותכם קירות ביתי ומשפחתי שומעים וסופגים קדושה... (רחל)
 אם שאלתם מתי נגיע לעם ישראל ונמשוך אותו ממצולות החושך, הרי האינדיקציה היחידה תהיה כאשר אנשי החושך ירגישו מאוימים וינסו להפסיק פועלכם. המשיכו להאיר ולהביא את "ה-י-דברות" לכל יהודי ויהודי. בברכת ברכה והצלחה. (גבריאל טויטו)
 
אני מבקשת להודות על הטוב שאתם עושים לאנשים. אני מלאת עושר ואושר מעמקי ליבי. אתם מצילים נשמות זכות שטועות בדרך, ומצליחים להראות את האור. כל מרצה, כל נושא, כל הרצאה, הם עולם ומלואו. כיום אני עשירה ברוח בזכותכם. כשאהיה עשירה בכסף בעזרת השם אתמוך בכם ככל שאוכל ביד רחבה בלי נדר. אם הייתם יודעים כמה אני מלאה התרגשות בכתיבת תגובה זו - השם עדי. תודה תודה תודה. (שולמית)
 
אליכם, ראשי וצוות האתר הקדוש ומזכה הרבים לכל דבר שבקדושה הארגון, ושמו הידברות, בראשות הרב זמיר כהן שליט"א - אשריכם שאתם נותנים את אור היהדות והיידישקייט לכלל עמך ישראל די דכל אתר ואתר. כתוב בברכת המזון של על הניסים לחנוכה: "להשכיחם תורתך ולהעבירם מחוקי רצונך ועתה ברחמיך הרבים עמדת להם בעת צרתם". היוונים הרשעים רוצים להשכיח את התורה הקדושה, אבל כאן הארגון הקדוש הידברות מגרש את החושך ומביא את דבר השם לכלל העם היהודי היושב בציון ועמך ישראל. חילכם לאורייתא. יה"ר שתזכו להגדיל תורה ולהאדירה ולהחזיר עטרה ליושנה בב"א, ותמשיכו להפיץ את דבר היהדות הנאמנה עד ביאת גוא"צ בב"א. (הרב אביגדור קליין)
 
ברוכים תהיו... לא כל כך הבנו מי ובאיזה דרך גורמים לאתר היקר שלנו בעיות. השם יפר עצתם במהרה, אמן. אכן, בימים האחרונים היו כמה תקלות עם האתר, מה שהפריע לנו בגלישה השוטפת ובהנאה היומיומית שאליה הורגלנו בגלישה באתר, ואף הוריד לנו במצב הרוח כמה פעמים, כשלא הצלחנו ליהנות מההרצאות כמו בכל יום. נורא חשוב לנו האתר היקר הזה, שאכן נותן לנו מידע לחיים, הדרכה והמון מכל טוב. אנו רווים שלווה מהתכנים, ומהתשובות על שאלות קשות שבהן אנו נתקלים, כאשר נציגי האתר תמיד מוכנים לענות ולעזור, ועונים לנו תוך כמה שעות ברצון ובשמחה, במסירות נפש וללא תמורה... גם הילדים רואים תכנים כשרים ורווים מידע וחכמת חיים. אין מילים מספקות להמשיך ולפרט את כל הטוב שאנו חווים מן האתר המבורך והאהוב עלינו ועל כל משפחתנו.
חזרתי בתשובה דרך הרצאותיו של הרב זמיר כהן, ובהמשך התחזקתי בזכות האתר, מה ששינה את חיי מכמעט חיי רחוב (במלוא מובן המילה, כפי שהרחוב נראה היום) לחיי משפחה ואכפתיות לגבי החיים, הבריות, עשיית הנכון, כיבוד הקן המשפחתי והסביבה בכלל, רצון להנהגה נכונה עם כל אדם ומצב ועוד הרבה טוב. כמובן שזה המשיך לילדים בבית, שכבר זכו להזדכך מחינוך נעים, כאשר היום הם דוגמה לכל רואיהם בהנהגתם בכל דבר, בכיבוד הורים ובנימוסים, בחכמה ובידע. שניהם החלו ללמוד בתלמודי תורה, והשנה נכנסו לישיבות. אל נא תתייאשו... זכויותיכם עד אין סוף. כל מי שחושב לחבל לנו באתר זה - בעזרת השם לא יצליח. מקום זה הפך המון ילדים שהיו שבויים, והיום הם אור לאנשים שנמצאים בחושך. תודה מקרב הלב - אנו איתכם בכל דבר שתצטרכו... השם ימשיך להצליח את דרככם..הכול יהיה בסדר - אמן. אוהבים אתכם - ילדי הידברות. (אירינה)
 
אם הידברות לא יהיה - אז מה כן??? מקור החיזוק והעידוד! שעות של הנאה צרופה והתעלות רוחנית! פשוט עונג של אתר! פינת השו"ת הכ"כ חשובה, המאמרים וההרצאות הכ"כ מחזקות! אתר מושקע ומלא תוכן! וכן, הרגשתי את חסרונו מאוד השבוע כשלא עלו ההרצאות לצפייה. חיילכם לאורייתא! (א.)
 
חלק גדול מאוד מהחזרה בתשובה שלי הוא בזכותכם! היום יש לי בית של תורה, בעל אברך ו-2 ילדים מדהימים. תודה על הכל ובמיוחד לרב זמיר ולרב פנגר. יישר כח. (לירון)
כאשר ברא הקדוש ברוך הוא את עולמינו זה, יצר את הקדושה ומנגד את הקליפה המנוגדת לקדושה. טהרה אל מול טומאה, ניקיון אל מול בזיון, אהבת חינם אל מול שנאת חינם וכן הלאה... לכל צוות הדברות המקסים והמדהים, יישר כח על פועלכם המסור למען כלל עמ"י והאדרת שמו ברבים. אם הפריעו לכם - זה סימן שעבודת ההפצה עשתה גלים רבים כל כך, עד שהמנוגד לקדושה עומד מנגד ומנסה את חלקו. יש להתייחס אליו כאל מאמן אישי של כושר ויושר.  למרות הכל, יש לקום ולהתנער מיסוד העפר. לא לתת לאף אחד את הכוחות להפריע לנו במלאכת הקודש שלנו... וככל שיענו אותנו - כן נרבה וכן נפרוץ. לא סתם קורה הדבר קצת לפני חנוכה. ניצחון האור על החושך, מעטים נגד רבים, צנועים אל מול רברבנים, מאמינים בני מאמינים אל מול עובדי עבודה זרה ואלילים. בסופו של דבר, האור והאמת ינצחו וינצנצו במלוא הדרם ובוהקם לעין כל. שפע שמחה, ברכה והצלחה! (רונית אילה טל)
 
  אני רוצה להגיד שפשוט יתביישו להם אותם אנשים צרי עין שעושים מה שעושים והורסים את האתר הזה. אני פונה להיגיון של האנשים האלה, ואני אומר שפשוט יניחו לאחרים שרוצים להיות באתר, ולדלות ממנו את כל התכנים המדהימים, המשכילים והמחנכים שהוא מציע! תעזבו אותנו בשקט! מי שלא רוצה להיות מאמין, דתי, או כל הגדרה אחרת - שלא יהיה, אבל שיניח לאלו שרוצים להיות וללמוד מהאתר המופלא הזה את כל התוכן הנהדר שהוא מציע. אני בחור שחוזר בתשובה, והאתר הזה עזר לי אין ספור פעמים. החל מההרצאות ושיעורי התורה שאני לומד פה, ועד לעזרה אישית בשאלות פרטיות וכלליות ששאלתי, וצוות האתר נענה לי בשמחה בהבנה ובקבלה רבה. אני נכנס לאתר על בסיס יומי, ונהנה מאיכות של רבנים מדהימים לאין ערוך. מהרב זמיר כהן הנהדר שהקים את ארגון הידברות עד ליתר הרבנים המדהימים והחכמים שיש פה שאין לי מושג איך להודות להם על כל התוכן הנהדר שהם מציעים פה! אני רוצה בהזדמנות זו באמת להודות לצוות האתר. אני משבח את כולכם על כל העבודה הנהדרת והקדושה שאתם עושים פה. (מתן שלמה שושן)
 
זה אחד האתרים השווים באינטרנט! הרבנים מדהימים, הפעילויות מדהימות, התוכן מדהים וכל סוג של אדם בכל רמה רוחנית כל שהיא מעשיר את הידע שלו דרככם.וכמה נשמות אתם מצילים כל יום כל רגע?! פשוט מדהים! אתם מכניסים אמת ושלום ושמחה בעם ישראל. 
עלו והצליחו, ה עמכם! וכל המניעות האלה מצד גורמים חיצוניים שמנסים לשים רגל, רק מוכיחות ומחזקות את העובדה שאתם עושים עבודת קודש. כי הדרך למקום הכי גבוהה רצופה קשיים. אני שולחת לכם מכאן את תמיכתי והערכתי הגדולה אליכם. חיזקו ואימצו, השם עמכם! (ורד)
 
חיזקו ואימצו ועימדו איתנים מול המתקפה העלובה הזו. אנשים אלו לא יצליחו להפסיק את התמיכה ואת הכוח שאתם נותנים לעם ישראל. אין עוד מקום בו אדם יכול לזכות לעזרה כזו בהכרת זהותו האמיתית כיהודי, שאותה אנשים רבים מנסים לטשטש ולהעלים. שמתי לב לאחרונה ששאלותיי במדור השו"ת לא זוכות לתשובה, ואני מבין שזה בגלל הבעיה הזו. אנו נמשיך לפנות אליכם לחזק אתכם, ולתרום לארגון לחיזוק כוחו ומעמדו. הקב"ה איתכם ויחזק את ידכם, ויחליש את ידי האנשים המנסים לפגוע בפעילותכם המבורכת. חיזקו ואימצו ויישר כוח. (חן)
 
 אני מקשיבה לערוץ שלכם יום ולילה, וכל יום לומדת דברים חדשים. אני שמחה שישנו ערוץ כזה, שבו אפשר ללמוד כל כך הרבה דברים הקשורים לדת המקסימה שלנו. למרות שתמיד הייתי גאה ביהדותי, היום, לאחר שלמדתי כל כך הרבה מערוץ הידברות, אני גאה עוד יותר, ויש עוד הרבה מה ללמוד. כל הכבוד לכם, וכמובן לבורא עולם על האפשרות להעלות ערוץ שעוזר לנו להכיר מחדש את מה ששכחנו. (גנט בן יוסף)
אני צופה בערוץ הידברות יותר משנתיים - בדרך כלל בשעות אחה"צ, לאחר שחוזרים הביתה מיום עבודה... צופה באדיקות בתוכניות המרתקות והמעולות של הרב יצחק פנגר (רובן מוקלטות, ואני צופה בהם שוב ושוב בכדי לא לשכוח). אני חייבת לציין שבזכות הרב פנגר, הרב זמיר כהן והרב אהרון לוי ועוד רבנים התחזקתי יותר בשמירת שבת. מלבד זה אני לומדת ומשתדלת להיות אדם טוב יותר, ולדון אנשים לכף זכות. מה שחשוב בערוץ זה שהוא לא כופה עליך כלום אלא נותן לך את כל הכלים להבין ולהתמודד עם מצבים שונים בחיים, והכל בדרכי נועם! מודה לאל שזכינו לערוץ זה, מודה לכל האנשים שעושים את עבודת הקודש - כל הכבוד! (רגינה דקר)
 
לערוץ הדברות הנפלא ולכל צוות הרבנים המרצים היקרים, שמי גילי, ולפני כמה שנים זפזפתי בטלוויזיה, ואיכשהו הגעתי לערוץ שלכם והתחלתי לצפות. מאותו לילה, שכביכול הגעתי במקרה לערוץ הנפלא הזה (ברור לי שזה לא במקרה), מאז ועד היום הערוץ הזה פתוח אצלי קבוע בחדר. אבל קבוע! אני לא יכולה להפסיק לצפות בהרצאות המדהימות של הרב יצחק פנגר ושל הרב זמיר כהן והרב דודי ברוורמן ועוד רבים וטובים. אני גם משכנעת את בני משפחתי וחבריי לצפות, מאחר וראיתי כמה טוב הערוץ הזה עושה. אני יכולה לומר לכם שכאשר צר לי בלב, כשעצוב וכשקשה, ההרצאות שלכם הם התרופה שלי. זה מדהים!! כשהתחלתי לצפות בערוץ לפני כמה שנים לא שמרתי שבת, והיום אני שומרת שבת ב"ה (משתדלת מאוד לשמור כמה שיותר) ועובדת על המידות שלי. ומודעת להרבה דברים שפעם לא ידעתי אותם. הרבנים המרצים בהידברות מעבירים את ההרצאות בצורה אינטליגנטית ומרתקת ובהומור. פשוט ממכר!! אבל זוהי התמכרות טובה לפחות :) הרבנים המרצים שאני נוהגת להאזין להם לא מטיפים ולא מפחידים - מה שעושה חשק להמשיך לשמוע עוד ועוד ועוד. הערוץ הזה שינה את פרספקטיבת החיים שלי. היום אני רואה דברים בצורה אחרת לגמרי ממה שראיתי לפני שהתחלתי לצפות בהידברות. האתר הזה הוא פשוט מתנה, ואני אומרת זאת בפה מלא. תודה רבה לכם. תבורכו! (גילי אשכנזי)
 
צוות הידברות היקר, עבודתכם יקרה מכל אבן טובה. השתדלותכם להפוך את התורה לנגישה לכל אדם באשר הוא, להראות ולהפיץ את הערכים הנפלאים את האמת המשתקפת, מעוררת פליאה והערצה. מרצים מחוננים רבים מעבירים תכנים מרתקים, מלמדים ומחזקים. לומר שם של מרצה זה או אחר יהיה עוול למרצים אחרים. כולכם נהדרים, בלי יוצא מן הכלל.
הגעתם להישגים מדהימים עם התכנים שרק הולכים ומתרבים, כאילו משקפים במעט את עומק התורה ואת ים האינסוף שבה. יישר כח על עבודת הקודש, המשיכו נא לחזק את עם ישראל ולהראות מהי התורה, מהי יהדות, מה החזיק אותנו אלפי שנים בגלות באורח פלא היכן שעמים רבים וטובים נמחקו ונעלמו. בהערכה רבה, צופה אסיר תודה. (לוטן)
 

 

תגיות:הידברותאתר הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה