חדשות בארץ
הותר לפרסום: רס״ר במיל׳ באסל סויד נפל במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון
רס"ר במילואים באסל סויד, בן 32 מפקיעין נהרג אתמול בתאונה מבצעית בדרום לבנון לאחר שמשאית תדלוק צבאית התהפכה. בתאונה נפצע גם לוחם צה"ל באורח בינוני
- יובל אביבלמעקב
- י' תמוז התשפ"ו||עודכן
סויד (צילום: דובר צה״ל)צה״ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום כי רס״ר במילואים באסל סויד, בן 32 מפקיעין, נהג בגדוד 75, עוצבת ׳סער מגולן' (7), נפל במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון. משפחתו עודכנה. בתאונה בה נהרג סויד נפצע גם לוחם צה"ל באורח בינוני. ב". הלוויתו של סויד תצא היום בשעה 17.
התאונה התרחשה אמש סמוך לשעה 23:00 בכפר רב א-תלתין שבדרום לבנון, אחד הכפרים השיעיים שבהם פועלים כוחות צה"ל במסגרת מבצע "שאגת הארי". במהלך פעילות מבצעית באזור התהפך הרכב שבו נסע סויד, מסיבה שטרם התבררה. בצה"ל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
מועצת פקיעין ספדה: "בצער רב ובכאב עמוק אנו מוסרים את תנחומינו הכנים למשפחת סויד, ובמיוחד למשפחה ולתושבי פקיעין כולם, על מותו של בן היישוב, חייל המילואים, בעל המידות הטובות והשם הטו
סויד שימש כרכז תפעול בהנהלה האדמיניסטרטיבית של בית החולים רמב"ם בחיפה. עם היוודע דבר נפילתו, הביעו בבית החולים הלם וצער עמוק על אובדן עמיתם.
מנכ"לית רמב"ם, ד"ר מיכל מקל, ספדה לו ואמרה: "זהו יום עצוב מאוד עבור כל משפחת רמב"ם - להתעורר לבשורת איוב כזו. הלב נשבר. באסל עשה מאות ימי מילואים בשנים האחרונות , אדם שנתן מעצמו מעל ומעבר לחברה הישראלית, וגם פה ברמב"ם הוא מוכר היטב בזכות המסירות החריצות, והנכונות לעזור שלוו תמיד בחיוך".
גם סמנכ"ל משאבי אנוש, תפעול ותשתיות ברמב"ם, ניסים חיים, ספד לסויד: "באסל היה עובד מסור, אהוב ומוערך, שהיווה דוגמה למחויבות, אחריות ונתינה - בבית החולים ובשירות המדינה. רק לפני כשבועיים התנוססה תמונתו של באסל על גבי מסכי בית החולים, במסגרת קמפיין ההוקרה למשרתי ומשרתות המילואים של רמב"ם. היום, אותה תמונה מקבלת משמעות כואבת במיוחד".
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



