חם ברשת

הזמרת חושפת: "חוששת ממחבלים, שמתי סכין ליד המיטה"

בראיון מספרת הזמרת נינט מה עובר עליה מאז הטבח: "אחרי הטבח איבדתי את זה. זה היה קשוח מאוד. אומרת לעצמי 'הבנאדם הזה, למה הוא מכניס יד לכיס עכשיו?' כל הזמן שואלת אם נעלתי את הבית"

אא

הזמרת נינט טייב מספרת כי עוברים עליה ימים קשים מאז הטבח של חמאס. בראיון לעיתונאי גיא פינס היא סיפרה כי היא חשה מאז חרדות, והן ממשיכות ללוות אותה. "בעיקרון, אחרי הטבח איבדתי את זה. זה היה קשוח מאוד".

נינט סיפרה כי היא "חוששת ממחבלים" וכל תנועה חשודה הופכה לחרדה. "ישר מתחילות מחשבות של מה קורה אם עכשיו נכנס מישהו הביתה", היא אמרה. "אני כל הזמן חושבת על הבנות. אני אשים סכין ליד המיטה, ואם מישהו יבוא מהחלון אז אני יד אחת על לונה, יד אחת על אמיליה. אין, אני מתחילה לאכול סרט. אוקי אבל נעלתי את הבית או לא נעלתי? רגע, אבל החלון סגור? שיגעון. ממש".

בהמשך סיפרה כי היא מצאה את עצמה ב"מצב של כוננות" תמידי. "הרגשתי סכנה בכל מקום. אז את כל הזמן במצב כוננות, את כל הזמן דרוכה. אני הולכת להביא את הבנות מהגן, מהבית ספר, אני מביטה לצדדים, אומרת לעצמי 'הבנאדם הזה, למה הוא מכניס יד לכיס עכשיו?'. זה כזה. 'טרפת'".

כזכור, שבועיים אחרי הטבח עלה שמה של טייב לכותרות בשל העובדה שהפיצה ברשתות שמישהו מצלם את הבתים באזור מגוריה בתל אביב. "עקבתי אחריו עם העיניים, הוא הולך ומצלם בניין בניין", הסבירה את ההחלטה לשתף אז את מה שראתה. בסופו של דבר, התברר כי מדובר בחייל בודד שעלה לארץ, שהסביר כי הוא צלם חובב. "אני חושבת שאין בן אדם במדינה שלא עבר את הדבר הזה, אין מישהו שלא אכל את הסרט הזה. משהו השתנה במוח מאז הטבח".

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים