חדשות בארץ
העובדים התאילנדים חזרו לקיבוצים בעוטף עזה: "ישראל תנצח. עם ישראל חי". צפו
מתקפת חמאס לא פסחה על העובדים התאילנדים שהועסקו ביישובי העוטף, חלקם נחטפו ונרצחו באכזריות על ידי המחבלים. ארבעה חודשים אחרי, העובדים החליטו לחזור למקום עבודתם ומצהירים: "הלב מרגיש בטוח בצבא הישראלי". צפו
- הידברותלמעקב
- ח' אדר א' התשפ"ד||

(קרדיט: כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



