מעניין

מבוכה לפלסטינים: טען שהישראלים שברו את ידיו ו"חגג" בתמונות

מחבל שהשתחרר מהכלא בעסקה בין ישראל וחמאס טען כי עבר התעללות. הוא זכה למיליוני צפיות, אבל אז נחשף כי יום קודם הוא תועד יוצא "בריא ושלם" מהשבי

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

מוחמד הוא מחבל שהשתחרר מהכלא הישראלי במסגרת העסקה לשחרור חטופים ישראלים משבי חמאס. הוא סיפר ברשתות החברתיות כי יצא מהכלא הישראלי עם שתי ידיים שבורות, אחרי שלטענתו הסוהרים התעללו בו והיכו אותו נמרצות. הוא טען כי נזקק לטיפול רפואי ולא קיבל אותו, וזכה לאכול רק קערת אורז קטנה. עוד הוסיף, כי עשרה אסירים ישנו על חמישה מזרונים.

אחרי שהסיפור זכה למיליוני צפיות, ברשת 13 חשפו את האמת: מוחמד "שכח" כי בחשבון שלו יש מספר תמונות שצולמו יום קודם, לפיהם הוא בריא, שלם ונראה שמח כששתי ידיו נראות שלמות לחלוטין.

המגיש גיא לרר אמר בתוכנית: "אז לכאורה הוא יושב עם שתי ידיים מגובסות ונראה באמת מסכן, אבל פנינו לשב"ס לשאול איך זה קורה אצלנו ושם נזכרו בסרטון השחרור. שם הוא נראה אחרת לגמרי, מה קרה לו? אולי הוא נפצע בחגיגות".

צבי יחזקאלי סיפר במהלך שידור הכתבה: "תעשיית השקרים הפלסטינית - הם התמכרו לסיפורים האלה. אני פעם נפלתי בכתבות כאלה, ביקרתי אצל אסירים ביטחוניים, יש כאלו שעושים פיגועי דקירה 'פארש' כדי לקבל תואר ואוכל בכלא. נו באמת. חלאס".

זאת לא הפעם הראשונה שהפלסטינים וחמאס משקרים. מעבר להודעות הפייק שלהם, שכבר הוכחו כלא נכונות, לאחרונה התפרסם אירוע מביך לו היה שותף סאלח אלג'פראווי, כוכב רשת מוכר בעזה. אלג'פראווי, שמחזיק במעל ל-1.5 מיליון עוקבים באינסטגרם ועסוק בהצגת החיים בעזה ובצילום בתים הרוסים, הצליח להוכיח עד כמה עמוקה תרבות השקר של חמאס.

הוא העלה לרשתות סרטון נוסף בו הוא נראה פצוע בבית חולים ובמצב קשה. הבעיה: גולשים בטוויטר העלו כמה טענות שמפריכות את אמינותו. כך למשל, הם טענו שאף מכשיר רפואי לא דלק סביבו, גופו נראה במצב טוב ביחס לפצוע קשה, וחשבון האינסטגרם עדיין היה פעיל. כמה שעות אחרי, התרחש "נס": הוא נראה מחייך וכתב שהוא הולך לישון.

תגיות:חמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה