חדשות בעולם

מגיע לו: גם מלונות בקולומביה מגרשים את רוג'ר ווטרס

סולן פינק פלויד לשעבר, שהכחיש את מעשי הזוועה של חמאס ב-7 באוקטובר, כבר גורש ממלונות בארגנטינה ואורוגוואי. כעת, מלון "ארבע העונות" בבוגוטה ביטל את הזמנתו של מי שמכחיש את הטבח של חמאס

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כלי תקשורת בדרום אמריקה מדווחים כי סולן פינד פלויד, רוג'ר ווטרס, סולק גם ממלון "ארבע העונות" בבוגוטה, קולומביה.

לפי הדיווח, המלון ביטל את ההזמנה של רוג'ר ווטרס, אחרי שגם מלונות בארגנטינה ובאורוגוואי ביטלו את הגעתו. הסיבה לכך היא עמדותיו האנטי-ישראליות של ווטרס, שהכחיש את מעשי הזוועה של חמאס בישראל.

בשבוע שעבר סיפר ווטרס ששני מלונות בבואנוס איירס, ארגנטינה, ביטלו את ההזמנות שלו לקראת ביקורו במדינה. הוא האשים את "הלובי הישראלי" לאחר שאלה טענו כי חדרו סגור לרגל שיפוצים. לפי דיווח נוסף, גם באורוגוואי השכנה, מלונות בעיר הבירה מונטווידאו סירבו לארח אותו מבלי לספק תירוץ.

אגב, נשיא ועד בני ישראל באורוגוואי, רובי שינדלר, שלח מכתב למלון המקומי ודרש שיבטל את ההזמנה. הוא טען שהזמר "מנצל את תהילתו כאמן כדי לשקר ולפלוט את שנאתו לישראל ולכל היהודים. אם תקבלו אותו תפיצו גם אתם, אפילו אם לא תרצו בכך, את השנאה שהאיש הזה מפיץ".

ווטרס, שהכחיש שארגון הטרור חמאס ערף ראשי תינוקות, אמר לעיתון ארגנטינאי: "הם ביטלו את ההזמנות שלי לשני מלונות. הם אמרו לנו שאין להם חדרים. בהתחלה הזמנו חדרים במלון אחד ואז הם אמרו לנו שהם מבטלים את ההזמנה בטענה שהחדר עובר שיפוץ. חה, חה! הרי ברור שהלובי הישראלי עומד מאחורי העניין. זה פתטי. במלון השני הם אישרו את ההזמנה ל-10 חדרים ואז ביטלו גם כן".

כשנשאל האם אפשר להצדיק את הטבח של חמאס, ענה ווטרס: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם עשו. האם זה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן, אבל זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם חייבים להתנגד לכיבוש שהתחיל בשנת 1967. זו החובה שלהם". על הרג האזרחים הישראלים אמר ווטרס: "כמובן שאני לא בעד זה, אבל זה יצא מפרופורציה, הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשי תינוקות".

 

תגיות:מלונותרוג'ר ווטרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה