חדשות בארץ

מרד בליכוד? השר אמסלם: "זה לא ה-DNA של הליכודניקים"

לאחר שבסוף השבוע האחרון חברי כנסת ושרים מהמפלגה אמרו שיתמכו בהמשך חקיקת הרפורמה המשפטית רק מתוך הסכמה רחבה, השר דוד אמסלם טוען: "אין מרד בליכוד"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:51)

שבעה חברי כנסת ושרים ממפלגת הליכוד הביעו בסוף השבוע האחרון את הצורך בהמשך חקיקת הרפורמה המשפטית מתוך הסכמה רחבה. חלקם אף טענו, כי אם הליכוד יתמקד רק בקידום הרפורמה ולא יתייחס ל"חיים עצמם" – הוא ייפגע קשה מאוד גם מבחינה אלקטורלית.

השר דוד אמסלם הבהיר הבוקר (ראשון), בכניסתו לישיבת הממשלה, כי הטענה לפיה מדובר בהתארגנות ומרד בראש המפלגה מופרכת מיסודה: "אני 40 שנה בליכוד. צריך להבין את ה-DNA של המפלגה הזאת – אף פעם לא היה מרד ואף פעם לא יהיה".

אמסלם הוסיף, כי בתקופת ההתנתקות "אריק שרון הוא שעשה את המרד ופרש. הליכודניקים אף פעם לא יוצאים נגד ראשי המפלגה שלהם".

שר החוץ אלי כהן הגיב אף הוא לדיווחים על מרד בליכוד: "לכל מי שממהר לחגוג בגלל 'מרד' בליכוד – תכירו, כך נראית דמוקרטיה. כן, יש מפלגות שבהן מותר להשמיע מגוון דעות. יאיר לפיד, בני גנץ – מומלץ".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר כתב: "‏מציע לכל הפרשנים שמדברים על 'מרד בליכוד' לצנן את ההתלהבות. כבר שנים שהם מדברים על מרד, ובינתיים הליכוד תמיד הולך יחד. ‏אנחנו מלוכדים ומאוחדים, ככה זה כשיש אידיאולוגיה ודרך".

גם בליכוד הבהירו אמש, כי אין מרד בראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעת המפלגה נכתב: "כולם רוצים להגיע להסכמות, ויש לעשות מאמץ מירבי לשם כך, אך לא לתת את הווטו לצד השני. בניגוד לדעת רבים, ראש הממשלה העביר את התיקון לעילת הסבירות, ובניגוד לדעת רבים, הוא גם קרא לעצור עד נובמבר כדי להגיע להסכמות. ראש הממשלה נתניהו יפעל בכל כוחותיו כדי להוביל את המשך החקיקה בהסכמות נרחבות גם בעתיד, ככל הניתן".

תגיות:הליכודדוד אמסלםהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה