חדשות בארץ

עוקץ מסוכן ברחובות גוש דן: מתחזה קפץ אל הכביש - ונעצר

עוקץ מסוכן חזר אל רחובות גוש דן, והמשטרה מבקשת מהנהגים להגביר עירנות ולהודיע על כך בזמן אמת

זהו החרדי שנפגע על ידי המתחזה שנתפס בבני ברק (השימוש בתמונה נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זהו החרדי שנפגע על ידי המתחזה שנתפס בבני ברק (השימוש בתמונה נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של
אא

עוקץ מסוכן במיוחד חזר אל רחובות גוש דן. במסגרתו 'קופצים' מתחזים אל הכביש וצועקים לעזרה, כשבפועל לא באמת קרה להם משהו. 

זה בדיוק מה שקרה לתושב בני ברק לפני ימים אחדים, כשעבר ליד תחנת דלק ולפתע קפץ אל הכביש משום מקום גבר כבן שלושים שלכאורה נפגע מהרכב. נהג הרכב בלם בזמן, אך זה לא מה שמנע מהולך הרגל לצעוק  צעקות שבר. 

כשהנהג ירד מהמכונית והציע להזמין אמבולנס כדי לפנות אותו לבית החולים, הולך הרגל 'איים': "אם תיתן לי 1,000 שקל במזומן, אני לא אערב את המשטרה".

הנהג, שנלחץ מכל העניין, לא חשב פעמיים ושלף 800 ש"ח שאותם מסר ל'פצוע' שעזב 'בשקט' את המקום. אלא שאחרי עזיבתו, נפל פתאום ה'אסימון' לנהג האומלל, שנזכר שקרא על עוקץ כזה, והחליט לערב את המשטרה. "רק אחרי שנכנסתי למכונית ונרגעתי, הבנתי שעקצו אותי. לא פגעתי בו בכלל. הוא סתם 'נפל' על הכביש, וביים פציעה כדי לקחת ממני כסף", סיפר. 

מקרה נוסף אירע לנהג בשם רוני קב בתל אביב, כשנסע ברחוב אבן גבירול ולפתע קפץ על מכוניתו גבר משום מקום. "יצאתי החוצה, הייתי כולי בלחץ. הוא צעק שנפגע ברגלו ורציתי להזמין אמבולנס, אבל הוא ביקש שאתן לו 500 ש"ח ושהוא יפנה את עצמו לבית החולים ולא יתקשר למשטרה. "הוצאתי מהארנק כסף ונתתי לו, אבל אחרי כמה שניות הוא הלך כרגיל, כאילו בכלל לא נפגע. סתם ביים תאונה".

כעת מבקשים בארגון 'השומרים' הפועל באזור, להעלות את המודעות בנושא, בקרב התושבים. "מדובר בנוכלים שמנצלים את התמימות של הנהגים, ומביימים פציעות כדי לסחוט אלפי שקלים.אנחנו עוקבים אחר המתחזים וננהג עימם בחומרה. כל מי שנתקל בתופעה, מוזמן ליצור עימנו קשר בזמן אמת".

תגיות:מתחזהעוקץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה