פעילות הידברות

השר עמיחי שיקלי ביקר בארגון הידברות

במהלך סיורו בסניף הראשי של ארגון הידברות העולמי בפתח תקווה, התוודע שר התפוצות מקרוב לפעילות של הארגון הפועל, בין היתר, לחיזוק הזהות היהודית בארץ ובעולם

אא

שר התפוצות עמיחי שיקלי הגיע השבוע לביקור בסניף הראשי של ארגון הידברות העולמי בפתח תקווה.

במהלך סיורו במקום התוודע שיקלי מקרוב לעשייה של הארגון, הפועל באמצעים דיגיטליים לחיזוק הזהות היהודית בארץ ובעולם, במקביל לפעילות חסד וסיוע בשלל נושאים.

בין היתר, סייר השר באולפני ערוץ הילדים של הידברות הנמצאים בימים אלה בשיאן של ההכנות לקראת שידורי הקיץ והחופש הגדול. הוא פגש בהם את אפרת ברזל, מנחת התוכנית "פתוח לילדות" - תוכנית פורצת דרך בשיח הרגשי והנפשי לגילאים צעירים, הנותנת במה לנושאים מורכבים בעולם הילדים.

באולפן המסך הירוק צפה שיקלי באליאב טעטי מצלם סרטון קצר בנושא פרשת השבוע. הסרטון עולה בכל שבוע לסטורי במדיות החברתיות השונות וזוכה למאות אלפי צפיות.

השר הביע את התרשמותו מפעילות ערוצי התקשורת של הידברות, מרמתן המקצועית הגבוהה של התוכניות המופקות על ידם לצד יצירת תוכן איכותי והעמקת הזהות היהודית. בשיאו של הסיור הוא קיבל סקירה על הפרויקט הדיגיטלי החדשני שנמצא בימים אלה בפיתוח, שמטרתו קירוב יהדות התפוצות בשפות שונות.

לסיום, בחן שיקלי והתרשם מקרוב מפעילותו רבת השנים ורחבת ההיקף של ארגון הידברות הישראלי והעולמי בקרב יהדות התפוצות בארה"ב, אירופה והמזרח, הכוללת הפקת כנסים, סופי שבוע סדנאות וקשר חם ואוהב לכל יהודי בעולם.

 

תגיות:פעילות הידברותארגון הידברותעמיחי שיקלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה