חם ברשת

ראפר יהודי שומר שבת ומשגע את ארה"ב: "בנימין KOSHER"

הראפר, שהאמריקאים חושבים שיהיה הדבר הבא במוזיקה, משלב אותיות בעברית על התקליטים, שומר שבת ומקיים מצוות, אך גם נושא שרשרת גדולה עם מגן דוד כי הוא מתגאה בישראל

  • כ"ה סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ראפר חדש משגע את עולם המוזיקה בארה"ב. הוא יהודי ושם הבמה שלו הוא BLP KOSHER. האות B מסמלת את שמו - בנימין. כרגע, הוא מסומן כדבר הבא של עולם ההיפ-הופ בארה"ב.

על פי הדיווח ב"ישראל היום", הראפר KOSHER (כשר בעברית) שר שירי ראפ בליווי פאות מעוצבות ולאחרונה הוא הוגדר על ידי האמריקאים כדבר הבא במוזיקה. 

קשה להישאר אדישים למראה שלו. מצד אחד ראפר עם שרשרת גדולה של מגן דוד ומצד שני – אדם שמבליט את נושא היהדות ומקפיד על מצוות. האמריקאים מגדירים אותו כ"הרבה יותר מגימיק". הוא מספר כי את ההשראה הוא לוקח מהראפרים הגדולים ביותר במדינה, כמו אמינם.

הראפר היהודי משלב אותיות יהודיות בפרונט. אלבומו מהשנה שעברה נקרא "BLP KOSHER והסביבון הקסום". בעבר הוא התבטא בנוגע לראפר קניה ווסט משום שזה התבטא נגד יהודים. על כך אמר אמר KOSHER: "הוא 'אח', אני אשמח לדבר איתו. הוא אגדה בתרבות שלנו, אייקון. אני לא אעשה שום צעד אם הוא לא יועיל לשנינו, לקהילה שלי ושלו". על מנת לקרב אותו, KOSHER אפילו שרבב את שמו של הראפר הנודע באחד משיריו.

השאלה שלא מפסיקים לשאול היא על מידת הרוחניות שלו. לדבריו, הוא "מקיים מצוות, שומר שבת" וגם "מפקיד לשמור על יחסים עם אלוקים". בעבר אמר כי "לפעמים תראו אותי מתפלל כשאני מחכה בתחנת אוטובוס, או כשאני ברחוב". הוא נצפה ברשת כשהוא נושא תפילה בעברית לזכרה של בת זוגו שנפטרה.

תגיות:ראפרבנימין KOSHER

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה