חם ברשת

"הצל" חושף: זה מה שיקרה למי שניסה לרצוח אותי

הראפר יואב אליאסי הסביר לעוקביו כי "אני גם לא חסיד של תלונות במשטרה, אבל הבחור הזה היה ממש בכיוון של ביצוע היום ולכן כתב האישום. יש לי הרגשה שהוא יקבל 'נו נו נו'"

  • ח' סיון התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

"אתמול הוגש כתב אישום נגד ערבי מועדי ערה שאיים לרצוח אותי", כך פתח "הצל" את הווידוי המרגש לעוקביו בעמוד הפייסבוק שלו. "למה שלא יאיים? כבר שנים שהשמאל והתקשורת משווקים אותי כגזען שצועק מוות לערבים. כל מי שעוקב אחרי יודע שאני רחוק מזה שנות אור ולעולם לא אגיד דבר כזה ומגנה כל מי שאומר דבר כזה. אני לא שופט אנשים על פי דת, גזע ולאום רק על פי מעשים ואני לא שונא ערבים, אלא כמו כל אדם שפוי שונא מחבלים ואנשים שמייחלים להשמדתי והשמדת עמי".

"הצל", הוא הזמר יואב אליאסי, פרסם בחודש מרץ האחרון פוסטים הנוגעים לדעותיו הפוליטיות. אחר הפוסטים עקב אדם ששיגר לו איומים שונים בצ'אט האישי. לפני חג השבועות הוגש כתב אישום כנגד תושב ואדי ערה על עבירות באיומים.

"אני גם לא חסיד של תלונות במשטרה וחייב להגיד שאחרי עשרות תלונות שהגשתי במשך השנים נגד אנשים שאיימו ברצח עלי על ילדי ואף פינצ'רו את רכבי, כתבו 'מוות לצל' (מישהו אמר תג מחיר?) מחוץ לביתי, שמו לי חומר נפיץ ברכב, הפסקתי להגיש תלונות וטיפלתי בזה לבד. אבל מסתבר שהבחור הזה היה ממש בכיוון של ביצוע האיום ולכן כתב האישום... אז למה שהתקשורת תפרסם? הרי זאת התוצאה שייחלו לה".

הוא סיים ב"תודה למשטרה שסוף סוף פועלת ומראה שינוי ושיפור ואני מקווה שהצדק יעשה בבית המשפט, למרות שיש לי הרגשה שהוא יקבל 'נו נו נו' ואני בסוף אצטרך להתנצל בפניו. כלום לא מפתיע אותי".

 

תגיות:חם ברשתיואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה