חדשות בארץ

"מטען של עוצמה שיגן עלינו": הלוחמים הכניסו ספר תורה לבסיס

לוחמי הימ"ס נאבקים בטרור ולכן הם "קנו" הגנה מיוחדת: ספר תורה שהוכנס לבית הכנסת שהוקם בבסיס. רב משמר הגבול: "אנחנו במג"ב נחזיק ביד אחת את הנשק וביד השנייה את התורה שמכניסה בנו כוחות לשמור להגן ולהילחם והכל בענווה"

  • ג' סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לוחמי הימ"ס נאבקים לאחרונה בטרור בכל הכוח. חלק ממבצעי יחידת המסתערבים נותרים חסויים בשל הרגישות הביטחונית הגבוהה. אתמול, הלוחמים החליטו לשריין להם הגנה בעת המלחמה בטרור: הם הכניסו ספר תורה לבית הכנסת בבסיס והזמינו את הראשל"צ, הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, שהודה ללוחמים.

הלוחמים והמפקדים כתבו אות בספר התורה ולאחר מכן הוא הוכנס לבית הכנסת בבסיס בליווי שירה וריקודים. מאוחר יותר הם השתתפו בשיעור מיוחד לקראת חג השבועות.

"לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים, במורשת של אומץ וגבורה משלבים אמונה ורוח לחימה כבר שלושה עשורים", אמר מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן. "לוחמים אמיצים אשר בגופם מסכלים טרור ומשמשים חומת המגן של אזרחי ישראל. זו זכות אדירה שתעמוד לכל היוזמים, התורמים ולעמותת הימ"ס שעמלו באהבה רבה כדי לחזק את חוסנם ורוחם של לוחמינו".

רב משמר הגבול, רפ"ק יצחק בלייכבלד: "מדובר בחוב של כבוד ובמטען של עוצמה שיגן על הלוחמים ועל לוחמי מג"ב האחרים. ספר תורה לפני חג מתן תורה זו אמירה שאנחנו במג"ב נחזיק ביד אחת את הנשק וביד השנייה את התורה שמכניסה בנו כוחות לשמור להגן ולהילחם והכל בענווה".

רב המשטרה, נצ"מ רני ברכיהו, הוסיף: "מעבר לרצון הטבעי שבכל אדם , עיקרו הוא רצון לתרום ולסייע, כאן מדובר בקבוצה גדולה של אנשים שכל מה שהם רוצים זה רק להגן על המדינה ועל החיים של כל אחד ואחד. מדובר פה ברצון עמוק מאוד הטבוע בכל אחד מהלוחמים".

תגיות:ספר תורהלוחמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה