פעילות הידברות

"טרנד" של בעלי עסקים: "תניח ותרוויח"

לקרוא ולא להאמין: 840 עמדות תפילין ומיליוני הנחות מדי שנה. אם שאלתם: הביקוש לתפילין רק גובר. זה הטרנד שכובש את בעלי העסקים ברחבי הארץ

אא

מחלקת "וקשרתם" מבית הידברות חושפת: מדי שנה, בעמדות התפילין המפוזרות ברחבי הארץ כ-2.5 מיליון אנשים מניחים תפילין.

כן. קראתם נכון. שניים וחצי מיליון אנשים מניחים תפילין ומברכים עליהן מדי שנה בזכות העמדות של "וקשרתם" מבית הידברות. מדובר בכ-2.5 מיליון קריאות שמע, ברכות על "טלית גדול" וקידוש ה' עצום מאין כמוהו.

"מדובר במספרי שיא של כל הזמנים", אומרים במחלקה בסיפוק רב. "אם אתם שומעים במקומות כאלה ואחרים על 'הדתה' ושאר הכפשות, תדעו שמנסים לעבוד עליכם. מדי שנה הביקוש לתפילין רק גובר".

ומה גורם לזה?

"העם צמא ליהדות", עונים במחלקה, "העם אוהב את המסורת, מכבד את שומרי התורה ועושה מעשה סימלי – מניח תפילין".

תנו לנו בבקשה פרט מעניין על עמדות התפילין של הידברות.

"נכון להיום יש לנו מאתיים וחמישים בעלי עסקים שמחכים שנביא להם תפילין על מנת שהם ישימו עמדה משלהם ויזכו את הרבים בתפילין".

 

גם אתם רוצים להקדיש עמדת תפילין משלכם לברכה והצלחה? חייגו כעת 073-3333-343

 

רגע, איך הגעתם למצב כזה, שיש כל כך הרבה בעלי עסקים שממתינים?

"חבר שמע מחבר, והם פנו אלינו. הרי ידוע שאם אין קמח - אין תורה, ונכון לעכשיו אנחנו מחפשים מי שייקח על עצמו את הזכות האדירה של הנחות התפילין ברחבי הארץ.

"כל מי שמעוניין לתרום תפילין לעמדות שלנו, עם הקדשה אישית להצלחה, לזיווג הגון, לישועה וברכה, או להבדיל, לעילוי נשמת קרוב או חבר, מוזמן ליצור איתנו קשר על מנת להגדיל את כמות מניחי התפילין ברחבי הארץ".

מה הפידבקים שאתם מקבלים מבעלי העסקים ששמים דוכן משלהם בחנות?

"זה לא יאמן. נוצרה תופעה מדהימה שבעל עסק קורא לאנשים להניח תפילין, ואומר להם, 'אם תניחו – תקבלו פיצה חינם', או בעלי עסקים שמציעים אייס קפה חינם, או מוצרים בהנחה. הם מעודדים את הלקוחות להניח תפילין וליהנות מהטבות מגוונות בחנות. ברוך ה' הצמא גובר, ואנחנו צריכים להתמודד עמו ולהביא עוד ועוד עמדות תפילין".

רוצים ליטול חלק בזכות האדירה של הנחות תפילין בכל רחבי הארץ? מעוניינים להקדיש עמדת תפילין משלכם לברכה, ישועה והצלחה? חייגו כעת לפרטים נוספים: 073-3333-343

תגיות:בעלי עסקיםעמדת תפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה