חדשות בארץ

הבגרות נדחתה, התלמידים ילמדו מרחוק: מה קורה בבתי הספר בדרום?

בעקבות המצב, החליט משרד החינוך על אלטרנטיבות לתלמידים שנמצאים סביב העוטף. 35 רשויות לא יקיימו לימודים היום ולא בטוח שיחזרו מחר. השירות הפסיכולוגי פתח מוקד סיוע ותמיכה לתלמידים והורים

  • י"ט אייר התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)
אא

מבצע "מגן וחץ" נמשך בכל הכוח ופיקוד העורף ממשיך לעדכן לגבי תכניות הלימודים. היום (רביעי) לא מתקיימים לימודים בבתי הספר וגני הילדים בישובים, כולל במסגרות החינוך המיוחד. בסך הכל, 300 אלף תלמידים ותלמידות ב-35 רשויות מקומיות לא לומדים. רשימת הערים: שדרות, אשקלון, באר שבע, חורה, להבים, רהט, תל שבע, שגב שלום, אופקים, נתיבות, אשדוד, גדרה, גן יבנה, יבנה, קריית גת וקריית מלאכי. ייתכן וגם מחר השביתה תימשך.

על מנת לאפשר לתלמידים להמשיך ללמוד, משרד החינוך החליט כי החל מהיום בשעה 10 בבוקר, יתקיימו שיעורי תגבור וסדנאות דיגיטליות באמצעות אתר המקפצה. המשרד הודיע כי הוא נערך להפעיל נוהל שיאפשר לתלמידים המתגוררים בישובים אלה, להיקלט וללמוד בבתי ספר ובגני ילדים בישובים המצויים מחוץ לטווח ה-40 ק"מ מהרצועה.

 בנוסף, בחינת הבגרות באנגלית שתוכננה להתקיים היום, לא תתקיים. התלמידים התבשרו כי ייקבע מועד חלופי. באשר לבגרויות הנוספות - משרד החינוך יפרסם הנחיות נפרדות בהתאם למצב הביטחוני ולהנחיות פיקוד העורף.

בנוסף, השירות הפסיכולוגי של משרד החינוך פתח מוקד סיוע ותמיכה רגשית לטובת ציבור התלמידים וההורים. המוקד יפעל לאורך כל ימי השבוע (א'-ה') החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד השעה 20:00, וביום ו' החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד השעה 14:00. מספר הטלפון של המוקד הוא 073-3983960 *6552 שלוחה 5. ציבור ההורים והתלמידים יכול לפנות למוקד לאורך כל שעות הפעילות.

תגיות:לימודיםבגרותהסלמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה