חדשות בארץ

מטורף: אחרי שביטלו את חתונתם אתמול, ליליאן ואליאב התחתנו

הזוג מאופקים ביטל את חתונתו בשל המצב בדרום, אולם ברגע האחרון מצא אולם בראשון לציון וקיים את החתונה, בליווי האורחים: "עשו פה נס"

  • י"ט אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סוף טוב, הכל טוב: הזוג ליליאן ואליאב, שביטלו אתמול את חתונתם בעקבות המצב בדרום, מצא אולם והתחתן ברגע האחרון. הסיפור הטראגי הזה, במסגרתו דחה הזוג את החתונה ביום בו הייתה אמורה להיערך, הסתיים תחת החופה בשעות הערב המאוחרת, באולם אחר.

הסיפור של הזוג מאופקים שהיה אמור להתחתן אמש סופר כבר אתמול. לצערם, האירועים בדרום לא הותירו מקום לספק, לאחר שפיקוד העורף הוציא הנחיות ברורות לגבי התקהלות. השניים, שהיו אמורים להגיע בשעות אחר הצהריים לאולם "אליבא" בעירם, התבשרו כי בשל הכוננות בישראל לתגובת הג'יהאד בעקבות מבצע "מגן וחץ", הם יאלצו לבטל.

הזוג המאורס, שהמתין עד ל"ג בעומר כדי להתחתן, חיפש בשעות הצהריים אולם אחר לקיים בו את החתונה – ומצא ברגע האחרון בראשון לציון. "מבאס, לפני שנתיים עברתי פציעה קשה וסוף סוף כשזה שלנו זה לא קורה", סיפרה ליליאן באותו בוקר בבכי לחדשות 12."התאריך הזה הוא מכתוב, הוא בא אלינו והתאהבנו בו אבל ביטלו את האולם. מבחינת הנחיות הם לא יכולים לקבל אורחים ואנחנו כרגע מחפשים מקום אחר להתחתן בו. התחושות קשות, לא אשקר".

השניים הבהירו כי הם מחפשים אולם שיכול להכיל 300 איש. "אני מחפשת אולם במקום שלא מסוכן לאורחים שלנו, שחלילה גם אם תהיה התפתחות זה לא יהיה מסוכן, כמו אזורי בית שמש וירושלים שלא הגיעו אליהם בהתקפות. מקום שהאורחים יוכלו לבוא אליו בבטחה. לא אסכן את האורחים שלי", הסבירה.

אמש, רגע אחרי שהתאחדו בסלון הכלות, הם סיפרו כי "נקווה לטוב, יש אנשים שפוחדים לצאת מביתם מי שיגיע יגיע ומי שלא הכול מובן. ננסה לעשות כמה שיותר טוב למרות הכל". בסופו של דבר, כאמור, החתונה התקיימה והשניים נישאו כדת וכדין.

אגב, מי שסידרה להם את האולם היא עוקבת שראתה את הפוסט בפייסבוק והחליטה לסייע. היא עזבה את עבודתה ושוחחה עם אולמות באזור ראשון לציון – עד שמצאה. "עשו פה נס", אמרו השניים.

תגיות:חתונהההסלמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה