חדשות בארץ

ארגוני הטרור בעזה: "האויב יישא באחריות המלאה וישלם את המחיר"

ארגוני הטרור הפלסטיניים הצהירו, בהודעה משותפת, שבכוונתם להגיב על חיסול בכירי הג'יהאד האסאלמי במבצע "מגן וחץ". בכיר חמאס, מוסא אבו מרזוק: "התגובה תהיה מאוחדת ומקיפה". המצרים מנסים לתווך בין הצדדים כדי להביא לרגיעה

(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

הפלגים הפלסטיניים בעזה פרסמו היום (שלישי) הצהרה משותפת על כוונתם להגיב לחיסול הממוקד שביצע צה"ל במבצע "מגן וחץ".

בהודעה שפרסמו גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, בשם כל הפלגים, נכתב: "סיעות ההתנגדות הפלסטיניות מתאבלות על קבוצת חללי עמנו, כולל מנהיגים, ילדים ונשים שמתו כתוצאה מהתוקפנות הציונית הבוגדנית שהפעיל הכיבוש. על האויב לשאת באחריות המלאה להשלכות הפשע הפחדני הזה, ועל הכיבוש ומנהיגיו שיזמו את התוקפנות להתכונן לשלם את המחיר".

"אנחנו נגיב באופן ובצורה הראויים, והתגובה לא תתעכב", מסר דובר הג'יהאד האסלאמי, "כל הערים והיישובים בעומק הציוני יהיו באש ההתנגדות. אנו מתחייבים על נפשם הטהורה להתקדם בדרך הגאווה, התהילה, הסבלנות והאיתנות עד להצלה מהכובש הפושע הזה, שאינו מכבד את עמנו ואת אסירינו. האויב ישלם מחיר כבד על פשעיו."

המצריים החלו בצהריים לנסות לתווך בין ישראל להנהגה הפלסטינית בעזה, והעבירו את המסר הישראלי לפיו המבצע היה ממוקד כלפי ארגון הג'יהאד האסאלמי ולא כלפי החמאס. גורמים ביטחוניים בישראל הוסיפו, עם זאת, שאם ארגוני הטרור יבצעו ירי לעבר ערי ישראל - התגובה הישראלית תהיה "עוצמתית".

המסר הישראלי לא שכנע כנראה את ראשי החמאס. ארגון הטרור מסר בהודעתו הרשמית כי "הכיבוש הציוני והממשלה הפשיסטית-הקיצונית נושאים באחריות המלאה על הפשע המתועב, וישלמו על כך מחיר כבד".

ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הניה, הצהיר: "ההתנקשות במנהיגים בפעולה הבוגדנית לא תביא ביטחון לכובש, אלא יותר התנגדות. האויב טעה בהערכותיו וישלם את המחיר על פשעו. ההתנגדות לבדה תקבע את הדרך שתפגע באויב". בכיר חמאס, מוסא אבו מרזוק, הוסיף: "התגובה תהיה מאוחדת ומקיפה".

תגיות:פלסטיניםטרורמבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה