חדשות בארץ

השנה במירון: במקום לחמניות אנג’ל – טאבון עם פיצות למתפללים

מתרחב החרם על מאפיית אנג'ל, בעקבות השתתפותו של יו"ר דירקטוריון החברה, עמר בר-לב, בהפגנה מול ביתו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין. מוסדות אור הרשב"י הצטרפו למחאה של עשרות ישיבות וביטלו הזמנות ענק. בערב ל"ג בעומר העובדים במירון יחלקו פיצות ופוקאצ'ות

  • ט"ז אייר התשפ"ג
(צילום ארכיון: shutterstock)(צילום ארכיון: shutterstock)
אא

המחאה נגד מאפיית אנג'ל מובילה לשינויים לקראת הילולת הרשב"י, שתתקיים השבוע בהר מירון: מוסדות אור הרשב"י הצטרפו לעשרות ישיבות, וביטלו את ההזמנה הגדולה מהחברה. במתחם במירון הוצבו הבוקר (ראשון) תנורים גדולים, כשהמטרה היא להאכיל את עשרות אלפי המתפללים שיגיעו למקום החל ממחר. עובדים שיהיו אמונים על הכנת המאפים יחלקו מגשי פיצות ופוקאצ'ות למתפללים.

כזכור, השר לשעבר עמר בר-לב, שמונה לאחרונה ליו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל, הגיע ביום חמישי האחרון להפגנה של השמאל בבני ברק, שהתקיימה מול ישיבת פוניבז' ומול ביתו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין. בר-לב פרסם ברשת את תמונתו לצד הכיתוב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שירות הביטחון לכל, חוק ה'אין שוויון בנטל' שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

השתתפותו של בר-לב בהפגנה חוללה סערה ברשת, והביאה לגל של קריאות להחרמת המאפייה. מאז אנג'ל מקבלת ביטולי ענק. עשרות ישיבות הודיעו שלא יעבדו בעתיד עם המאפייה. על פי דיווחים שונים, גם במוסדות אור הרשב"י החליטו לא לעבור לסדר היום. הם גייסו עובדים, שיספקו למתפללים בציון תחליפים להזמנה המבוטלת מאנג'ל.

תגיות:ל"ג בעומרהילולת רשב"ימאפיית אנג'ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה