חדשות בארץ

השר לוין מאשים: "לצד השני יש ארסנל כלים מדהים"

יריב לוין הסביר את כישלון ההסברה של הרפורמה המשפטית: "הממשל האמריקני עובד איתם בשיתוף פעולה. יש לצד השני ארסנל מדהים עם מימון בסכומים דמיוניים

  • י' אייר התשפ"ג
(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)
אא

שר המשפטים יריב לוין התייחס אמש (ראשון) לכישלון ההסברה של הקואליציה אודות הרפורמה המשפטית, ואמר כי כל הסברה לא היתה עוזרת, בשל ארסנל כלים מדהים שיש למתנגדי הרפורמה.

"אין ספק שאנחנו נמצאים בנחיתות בלתי נתפסת ממש", אמר לוין במהלך כנס פעילים שקיים אמש בביתו האסטרטג החרדי יוסי רוזנבוים. "הם מחזיקים את בית המשפט, את היועמ"שית, את כל ראשי המערכת הכלכלית, את הממשל האמריקני שעובד איתם בשיתוף פעולה על הדבר הזה כמו שרואים את הדברים שנאמרים על ידי האנשים מהממשל שם".

לוין הדגיש: "אין ספק שאפשר היה לעשות יותר טוב, אין ספק שנעשו שגיאות ואין דבר שתעשה ולא יהיו בו שגיאות. אבל שלא תהיה לרגע אחד טעות, גם אם היינו עושים את קמפיין ההסברה המושלם, אין שום סיכוי שהיינו מגיעים למצב שונה מהמצב הנוכחי. לצד השני יש ארסנל כלים מדהים והעוצמה שלו נחשפה באירוע הזה כמו שלא נחשפה אף פעם - יש שם מימון בסכומים דמיוניים. תוסיף שליטה מוחלטת בעיתונות, באתרים ynet וואלה! וגם ישראל היום.

לוין האשים את האופוזיציה בכך שהיא לא מסכימה לאף חלק ברפורמה במסגרת שיחות ההידברות: "האופוזיציה לא מסכימה לפסיק", טען. "אבל עדיף לנסות ניסיון ולמצות את המהלך הזה - זה ייטיב עם כולם".

שר המשפטים לוין נשאל איך אפשר לדעת שזה סופי שהרפורמה תעבור והשיב: "אין, אין. תשמע, יהיו עליות יהיו ירידות, זה החיים. אני לא נביא. אני יודע שיש לי מטרה, אני הולך, אני נתקל במחסום אז זז הצידה ובודק איך אפשר לעקוף. ככה זה עובד. להגיד לך שיכול להיות שאני אצליח למצוא את הנתיב הזה".

תגיות:יריב לויןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה