חדשות בארץ

הורשע המחבל שהצית את רכבו של הרב דב ליאור בירושלים

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את תושב מזרח העיר בהצתת רכבו של הרב דב ליאור בשכונת בית אורות. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו: "מצפים לעונש מחמיר ומרתיע למחבל"

  • ט' אייר התשפ"ג
הרב ליאור (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)הרב ליאור (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (ראשון) את מוחמד אבו גאנם בהצתת רכבו של הרב דב ליאור לפני שמונה חודשים בשכונת בית אורות בעיר. המחבל, תושב מזרח ירושלים, הורשע גם בעבירות של ייצור נשק, חבלה במזיד ברכב ועבירות נוספות על רקע גזעני.

על פי כתב האישום, הנאשם ביצע סדרת הצתות וניסיונות הצתה, לצד עבירות נוספות. באשר להצתת רכבו של הרב, נכתב כי הוא "הגיע שוב אל חניון בית אורות. הנאשם ניגש אל רכב מסוג מאזדה, אשר בבעלותה של הגב' אסתר ליאור המתגוררת בבניין, שפך את הטינר על חלקו הקדמי של הרכב וכן על הרצפה, והצית את הרכב. מיד לאחר מכן עזב הנאשם את החניון".

"כתוצאה ממעשיו של הנאשם, הרכב עלה באש וחלקו הקדמי נשרף כליל, וכן חדר עשן לדירות הבניין. כוחות כיבוי הגיעו למקום וכיבו את האש. הנאשם ביצע את המתואר לעיל מתוך מניע של גזענות, נוכח העובדה כי מדובר בנכסים השייכים או המזוהים עם יהודים".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, שליווה את הרב כנפגע עבירה, מסר לאחר הרשעת המחבל: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט. גורמי טרור אסלאמיסטיים עושים כל מאמץ לפגוע ברכושם ובגופם של יהודים. אף שמדובר באנשים בעלי רקע נפשי לטענתם, חיצי הרעל שלהם מופנים תמיד כלפי יהודים בניסיון לפגע בהם. מעשיו של המחבל היו יכולים לגרום בנקל לאבדות בנפש. אנו מצפים כי בית המשפט ייתן עונש מחמיר ומרתיע למחבל".

תגיות:הצתהירושליםטרורהרב דב ליאור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה