חדשות בארץ

השרה דיסטל-אטבריאן: "אשתתף בטקס בבית העלמין בבני ברק בו טמונים חללי צה"ל שלמדו באוהלה של תורה"

לאחר שלבקשת משפחות שכולות הודיעה כי לא תשתתף בטקס בבית העלמין בנס ציונה, שרת ההסברה הוזמנה לטקס בבית העלמין בבני ברק: "אשא שם דברים בחיל ורעדה ומתוך כבוד עצום לנופלים, לבני משפחותיהם ולמגזר החרדי האהוב והיקר"

  • ג' אייר התשפ"ג
(צילומים: יעקב נחומי, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: יעקב נחומי, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

אחרי שהודיעה אתמול (ראשון) שלא תגיע לטקס יום הזיכרון שייערך בבית העלמין בנס ציונה, בעקבות בקשתן של משפחות שכולות, שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן הודיעה הלילה כי תיקח חלק בטקס יום הזיכרון שייערך בבית העלמין בבני ברק.

דיסטל-אטבריאן כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "נעניתי בשמחה לבקשת מארגני טקס יום הזיכרון בבני ברק לחלוק כבוד לנופלים. ביום שלישי אגיע לבית העלמין 'שומרי שבת' בו טמונים חללי צה"ל שלמדו באוהלה של תורה, שירתו בגבורה ונפלו למען המדינה. אשא שם דברים בחיל ורעדה ומתוך כבוד עצום לנופלים, לבני משפחותיהם ולמגזר החרדי האהוב והיקר".

כזכור, מספר שרים וחברי כנסת הודיעו אתמול שלא יגיעו לטקסי יום הזיכרון בבתי העלמין, וזאת בעקבות בקשתן של משפחות שכולות. "הייתי אמורה לייצג את הממשלה בבית העלמין בנס ציונה, אלא שמספר משפחות שכולות מהאזור פנו לתקשורת בקריאה פומבית שלא אגיע", הסבירה דיסטל-אטבריאן. "אמרתי תמיד ואומר גם עכשיו – מול משפחות שכולות אני מרכינה ראש באופן מוחלט. בקשתן היא ציווי עבורי. לא אגיע לטקס. לא אצער אף הורה או אח או בן ששייכים למשפחת השכול. לעולם לא".

תגיות:יום הזיכרוןבני ברקגלית דיסטל אטבריאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה