חדשות בארץ

עשרות רבנים בקריאה להגיע להפגנת המיליון: "לא יעלה על הדעת שהמיעוט יכפה את דעתו על הרוב"

רבני הציונות הדתית בקריאה לציבור: "אחים אנחנו, נמשיך ונאהב איש את רעהו ללא סייג וגבולות, אך אהבתנו לאחינו לא תרפה את ידינו מלפעול למען התיקון המתחייב במערכת המשפט". אלפי בני אדם תרמו לטובת הפקת ההפגנה

הפגנת הימין בירושלים בחודש שעבר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)הפגנת הימין בירושלים בחודש שעבר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

"הפגנת המיליון" בעד הרפורמה המשפטית תיערך ביום חמישי הבא מול בית המשפט העליון בירושלים. לקראתה, יצאו הבוקר (חמישי) עשרות רבנים מהציונות הדתית בקריאה לציבור להשתתף באירוע. על המכתב חתומים כשישים רבנים, בהם ראשי ישיבות, רבני יישובים ורבנים בכירים בציונות הדתית.

הרבנים כותבים: "בחסדי ה' עם ישראל בחר בממשלה יהודית ולאומית שתפעל למען תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. לא יעלה על הדעת שהמיעוט יכפה את דעתו על הרוב באלימות וביצירת אנרכיה ברחובות. אחים אנחנו, נמשיך ונאהב איש את רעהו ללא סייג וגבולות, אך אהבתנו לאחינו לא תרפה את ידינו מלפעול למען התיקון המתחייב במערכת המשפט.

''לאור גודל השעה ודחיפות העניין אנו קוראים לציבור הרחב להצטרף לעצרת המיליון שתתקיים בעז"ה בו' אייר בירושלים ליד הכנסת, יום לאחר יום עצמאותנו. נוכחות כולם חשובה. נקרא לנציגי המחנה הלאומי להמשיך את החקיקה ונחזק את ידיהם בשעה גדולה זאת", נכתב.

בתוך כך, אלפי ישראלים תרמו בימים האחרונים כספים לסייע בהפקת ההפגנה. היעד שנקבע הוא מיליון שקלים ונכון להיום סך התרומות עומד על קצת יותר מ-600 מאות אלף שקלים.

בקריאה לתרומה ציינו המארגנים: "עלות ההפגנה היא מיליון שקלים. הפקה, פרסום, מאות אוטובוסים מכל רחבי הארץ, ניהול האירוע, הסדרי ביטחון, שירותים כימיים, הגברה, מסכים, שלטים ודגלים ועוד הוצאות רבות להצלחת ההפגנה. לנו אין קרנות אירופאיות וממשלות זרות. לנו אין תקציבי ענק של מאות מיליוני שקלים מחו"ל. לנו יש רק את העם".

מארגני העצרת, ח"כ אביחי בוארון (ליכוד) וברל'ה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023" יחד עם שורה ארוכה של ארגוני ימין ופעילי חברה אזרחית, דיווחו שאלפי בני אדם נרשמו להסעות המאורגנות שעתידות לצאת מרחבי הארץ אל היעד בירושלים. בעזרת אתר חדש שעלה היום לאוויר, צפויים להירשם עוד אלפים רבים נוספים.

"המטרה של ההפגנות היא להזכיר ולדרוש מנבחרי הציבור שלנו בממשלה ובקואליציה שהעם רוצה רפורמה משפטית, שהעם מאחוריהם, שהעם נותן להם כוחות", מסר קרומבי.

תגיות:הרפורמה המשפטיתהפגנת המיליון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה