חדשות בארץ

קובי אוז, שהפגין נגד הרפורמה, מתרעם: "אחרי עצירת החקיקה – גם ההפגנות צריכות להיפסק"

הזמר קובי אוז לא מבין מדוע ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית ממשיכות: "לא מבין מה עובר למפגינים בראש"

  • י"א ניסן התשפ"ג
קובי אוז (צילום: פלאש 90)קובי אוז (צילום: פלאש 90)
אא

הזמר קובי אוז, שבעבר יצא להפגין נגד הרפורמה המשפטית, מתרעם על כך שלמרות שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על עצירת החקיקה – ההפגנות נגד הרפורמה ממשיכות במלוא עוזן. "לא מבין מה עובר למפגינים בראש", כתב.

בחשבון הטוויטר שלו כתב אוז כך: "אם כבר למדנו משהו מאז קום הממשלה זה שאף צד לא יכול להרשות לעצמו 'לנצח' יותר מדי ולהשפיל את היריב. אם השיחות וההפגנות יסתיימו בוידוא הריגת הרפורמה כליל, תהיה זו הפעם האצבע של האופוזיציה בעין של תומכי הממשלה. אני מציע לחדול מהחתירה להכל או כלום, יש להציל את המצב תוך כבוד הדדי".

בתגובה לאחת הגולשות, הבהיר אוז את עמדתו: "יש כאן עבודה של איזון, לא בין דמוקרטיה ודיקטטורה אלא בין שתי רשויות. אם את חושבת שהכול מאוזן כרגע ושהמערכת המשפטית מושלמת, אז תפגיני. הציבור בחר ממשלה מסויימת גם כדי לתקן את זה, אנחנו צריכים לוודא שהתיקון לא ייצור קלקול שאי אפשר לתקן יותר".

אוז סבור באופן נחרץ כי ההפגנות צריכות להיפסק, זאת למרות שהצטרף אליהן בעבר: "אחרי נאום נתניהו הראשון 'אני נכנס לקטע' הבנתי שצריך לגרום להם לעצור ולדבר, התגובה שלי הייתה להצטרף להפגנות. עכשיו כשהם עצרו ומדברים, אני לא מבין מה עובר למפגינים בראש".

תגיות:קובי אוזהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה