חדשות בארץ

סמוטריץ’ ובן גביר למצביעי הימין: בואו לירושלים

שר האוצר והשר לביטחון לאומי קראו למצביעי הימין להשתתף בהפגנה נגד עצירת חקיקת הרפורמה המשפטית: "היום אנחנו מפסיקים לשתוק"

סמוטריץ’ ובן גביר (צילום: פלאש 90)סמוטריץ’ ובן גביר (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', קרא היום (שני) למצביעי הימין להשתתף בהפגנה נגד עצירת חקיקת הרפורמה המשפטית, שתתקיים הערב בגן סאקר בירושלים.

"חברים, אסור בשום פנים ואופן לעצור את הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ולחיזוק הדמוקרטיה הישראלית", נמסר בהודעה מטעמו של סמוטריץ'. "אנחנו הרוב. אסור להיכנע לאלימות, לאנרכיה, לסרבנות ולשביתות פראיות. אנחנו הרוב. בואו נשמיע את הקול".

"נפגשים הערב ב-18:00 בירושלים, מול הכנסת. אני אהיה שם. בואו גם אתם. לא ניתן שיגנבו לנו את הקול ואת המדינה".

מוקדם יותר פרסם יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, קריאה דומה, תחת הכותרת "צו 8 לכל מחנה הימין": "בחודשים האחרונים אנחנו עדים לקמפיין מאורגן ומתוזמן להפלת הממשלה. ממשלה שנבחרה רק לפני מספר חודשים בקולות רוב העם בישראל. אנחנו רואים הפגנות של אנרכיסטים שמנסים לשנות, בכוח הזרוע, את הכרעת העם ולהלך אימים על נבחרי הציבור".

"אנחנו רואים התגייסות מלאה של התקשורת ומערכת המשפט, ובפרט היועצת המשפטית לממשלה שפועלת כאופוזיציה בתוך הממשלה. ממשלה שמייצגת את בחירת העם בישראל".

"הם צועקים דמוקרטיה, אבל מתעלמים מהדמוקרטיה שהייתה בקלפיות. הם משתמשים בצבא ככלי מיקוח, וחושבים שהשירות שלהם חשוב יותר מהשירות של אדם מהפריפריה או יהודה ושומרון".

"אנחנו שתקנו. הימין שתק. הציבור נתן לממשלה את המנדט לעבוד ולממש את המדיניות שלשמה היא נבחרה. היום אנחנו מפסיקים לשתוק. אנחנו קוראים לכל מחנה הימין להגיע היום לירושלים על מנת להבהיר שהקול שלנו לא פחות חשוב. על מנת להבהיר שלא נוותר על הדמוקרטיה שלנו ולא ניתן לחבורה מגויסת שאיבדה כל רסן ושפיות לחטוף את הכרעת העם. היום הימין מתעורר. היום כולם באים להפגין".

תגיות:הפגנותאיתמר בן גבירבצלאל סמוטריץ'הרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה