חדשות בארץ

הפיגוע בחווארה: הגיע אל זירת האירוע וגילה שהוא מכיר את הנרצחים

מפקד זק"א מחוז ש"י גיל ביסמוט הגיע אתמול לזירת הפיגוע בחווארה וגילה כי שני הנפגעים הם חברים של ילדיו: "מטובי בניה של הארץ"

  • ו' אדר התשפ"ג
Nasser Ishtayeh/Flash90Nasser Ishtayeh/Flash90
אא

האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד נרצחו אתמול (ראשון) בידי מחבל בפיגוע ירי שהתרחש בחווארה. מפקד זק"א מחוז ש"י גיל ביסמוט, שהגיע אל זירת האירוע, גילה שהנרצחים הם חברים טובים של ילדיו וגדלו אצלו כבני בית.

"הם חברים של הילדים שלי, נוער אהוב, מוצלח ומוכשר", סיפר ביסמוט לחדשות 12. "אחד מפקד בחיל הים, והשני בדרך לשם, היה אמור לסיים בעוד שבוע קורס חובשים במד"א. מטובי בניה של הארץ, משתדלים לגמול חסד, לתת ולעזור כמה שאפשר. להאיר פנים ולחייך. למשפחה קשה, כמו גם לנוער וליישוב. אני מכיר את ההורים שלהם, חברים מאוד טובים, עובדים ומתגוררים בצמוד אחד לשני".

ביסמוט סיפר על פעילותם של הבנים באזור ותרומתם לחיילים: "הם היו אחראים ביישוב, בכל פעם שהייתה מתיחות, להכין סיר מרק או ארוחת ערב, ולצאת לדרכים לחלק לכל החיילים שנמצאים בעמדות. הם היו עושים סבב עמדות, והיו המובילים של הנושא".

על הרגע בו הגיע לזירת הפיגוע עם האמבולנס היישובי, סיפר: "ראינו שני גברים שוכבים על הקרקע, התקרבנו אליהם וזיהינו שמדובר בחבר'ה מהיישוב שלנו, בנוער מהיישוב שהוא יותר ממשפחה. בוצעו בהם פעולות החייאה, השתדלנו לעשות כל מה שאפשר, כשלא הצלחנו, התחלנו לטפל בכבוד המת".

כאשר נשאל האם התושבים באיזור מרגישים חוסר ביטחון בעקבות האירועים האחרונים, השיב: "אין חוסר ביטחון. יש פיגועים ואנחנו לומדים ומכירים, ועדיין יש לנו תחושת ביטחון. אנחנו נוסעים ונמשיך לנסוע בדרכים, ושום דבר לא יעצור אותנו", אמר והדגיש, "נמשיך להתיישב בארץ היפה והטובה הזאת, למלא אותה כמה שאפשר, לאהוב את החיילים שלנו, לפנק אותם ולעשות כמה שיותר טוב בארץ".

תגיות:יו"שהפיגוע בחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה