מעניין

בן שלוש כובש את הרשת: יודע לקרוא ולספור עד 100 - בשבע שפות

באנגליה, הוא כבר הפך לחבר במועדון פופולרי בשם Mensa - קבוצה בינלאומית שכוללת בתוכה אנשים עם מנת אינטיליגנציה מאוד גבוהה, כזו שנחשבת מעל האחוזון ה-98 של האייקיו ברחבי העולם: הכירו את טדי הובס, בן שלוש בלבד, וכבר יודע לקרוא ולספור עד 100 בשבע שפות

אא

טדי הובס מסומרסט שבאנגליה הוא רק בן שלוש, אבל הוא כבר יודע לקרוא ולספור בשבע שפות שונות. 

הוריו, בת' בת ה-31 וויל בן ה-41, מספרים כי כבר בגיל שנתיים וארבעה חודשים, בזמן שבני גילו 'אולי' משתעשעים בלהכיר את האותיות של האלפבית האנגלי - בנם כבר יכל לקרוא בשטף את סדרת ספרי 'הארי פוטר'. 

"הוא ממש היה טורף אותם", הם צוחקים, ומסבירים כי היום הוא יודע לקרוא ולספור עד 100 בעוד שש שפות, מלבד אנגלית.

הוא למד מנדרינית, וולשית, צרפתית, ספרדית וגרמנית, ולאחרונה נכנס למועדון האקסלוסיבי של ילדי פלא כמו המלחין וולפגנג אמדאוס מוצרט, שהחל לנגן בצ'מבלו כשהיה בן שלוש בלבד. 

באנגליה, הוא כבר הפך לחבר במועדון פופולרי בשם Mensa - קבוצה בינלאומית שכוללת בתוכה אנשים עם מנת אינטיליגנציה מאוד גבוהה, כזו שנחשבת מעל האחוזון ה-98 של האייקיו ברחבי העולם. "טדי עבר מבחן IQ מאוד קשה לילדים בני גילו, והתקבל למנסה רק לאחר שעבר אותו", אומרים במועדון ה'חכמים'. 

הוריו המופתעים, שאמנם ידעו שהוא חכם אך לא ציפו ש"עד כדי כך" - נדהמו. "לא ידענו שהוא כל כך מבריק", הם אומרים ומדגישים כי העובדה שהוא ילד פלא משמחת אותם, אך הם לא מתעלמים מהעובדה שבנוף הילדים - הוא נחשב לעוף מוזר. 

"הוא לא אוטיסט, ולא סובל מהפרעות קשב וריכוז. אבל בגלל שהוא כזה גאון בגיל כל כך צעיר, הוא עושה לא פעם דברים שלילדים בני גילו, ייראו יוצאי דופן. הוא למשל לא מתלהב ממשחקים ולא צופה בטלוויזיה. שום דבר לא נעלם מעיניו. הוא רושם בזיכרון שלו הכל, את כל מה שהוא מקשיב לו. אבל הוא לא אוהב לשחק משחקים במכשירים, כמו ילדים אחרים. הוא אוהב להשתמש באפליקציות כדי ללמוד לספור עד 100 במנדרינית ובשפות אחרות".

תגיות:ילדבן שלושפנומנלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה