מעניין

"תראו איזה דייל יהלום": הרשת סוערת בעקבות תמונה שהפכה וויראלית

תמונה של דייל שהרגיע נוסעת חרדה – מרגשת את הרשת: "מגיע לו העלאה בשכר", כותבים הגולשים. התמונה זכתה ליותר ממיליון לייקים ברשתות החברתיות

  • ב' שבט התשפ"ג
(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

פלויד דין-שאנון, דייל בחברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס, ריגש את הרשתות החברתיות לאחר שהתפרסם כי במהלך טיסה הוא הרגיע וסייע לאחת הנוסעות שחוותה התקף חרדה.

התמונה צולמה במהלך טיסה פנימית בארצות הברית משארלוט לניו יורק, והפכה לוויראלית. הגולשים העניקו לתמונה יותר ממיליון לייקים, וציינו כי מגיע לדייל העלאה בשכר.

נוסעת בשם מולי סימונסון-לי פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה תיעוד של הדייל כשהוא יושב במעבר המטוס ומעודד את אחת מהנוסעות. "תראו איזה דייל יהלום היה לנו בטיסה", כתבה סימונסון-לי. "האישה שבתמונה מאוד חששה לטוס, אז הוא הסביר לה בסבלנות על כל קול וכל תנודה של המטוס, והרגיע אותה. בשלב מסוים הוא אפילו התיישב על הרצפה לידה והמשיך להרגיע אותה. מגיעה לו העלאה בשכר".

בראיון שהעניקה סימונסון-לי לרשת ABC היא סיפרה: "הוא היה מאוד מרגיע ודאג לנוסעת. הוא אמר לה, 'אני כאן איתך, אני אהיה כאן בשבילך, כל דבר שתצטרכי פשוט תגידי לי'. הוא היה מקסים, בכל פעם שנשמע קול או הורגשה תזוזה היא שאלה, 'מה זה היה', והוא הסביר לה בעדינות ובסבלנות".

במשך 10 דקות התאמץ הדייל לסייע לנוסעת החרדה: "הוא לא נדרש לעשות את זה, אבל זה חימם את הלב לראות אדם שמרגיש את הפחד של אדם זר ועושה כל מאמץ כדי לעזור לו", הדגישה סימונסון-לי.

פלויד דין-שאנון עצמו לא הגיב באופן פומבי לאירוע, אלא רק הסתפק בשיתוף אחד הפוסטים שנכתבו עליו. גם חברת דלתא איירליינס לא הגיבה לאירוע.

תגיות:טיסהארצות הבריתדייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה