פעילות הידברות

מבצע חנוכה בעורף האויב: טהרה ב"מלכות הרשע"

מחלקת מתחברות של הידברות מובילה מבצע נועז של הקמת מקווה לאלפי נשים יהודיות במדינת אויב. כל הפרטים שמותר לספר, וגם: הדרך להושיט יד ולהשתתף במצווה הנדירה

  • י"ג כסלו התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בימי החנוכה, אנו שמים דגש מיוחד על טהרה, את הנרות אנחנו מדליקים להזכיר את הימצאותו של פך השמן הטהור, זה שלא נטמא ונמצא בנס. אין כמו ימי החנוכה להרבות טהרה בעולם, ובפרט במקומות בהם הדבר אינו מובן מאליו וישנה שם "מלכות הרשעה".

לאורך כל ימות השנה עמלה מחלקת "מתחברות" של הידברות להרבות טהרה בישראל, לקדם את המודעות לדיני טהרת המשפחה, ולהיות לעזר למאות אלפי פניות של נשים יהודיות ברחבי העולם, ולסייע להן בבניית ושיפוץ מקוואות כשרות ומהודרות. הפעם, קבלה המחלקה פניה ובקשה דרמטיים במיוחד, ויצאנו לדרך עם פרויקט קריטי וחשוב מאין כמותו.

הידברות קוראת לך ליטול חלק בבנייתו של מקווה טהרה במדינת אויב, כזו שאין לישראל כל קשר איתה, מאחורי מסך ברזל של שנאת ישראל, שם מתגוררות לא מעט נשים יהודיות שכמהות להקפיד על הלכות טהרת המשפחה ועל קדושת הבית היהודי. אנא, עזרו לנו לעזור להן.

מדובר באתגר יחיד במינו, כולל מסלול הסוואה מיוחד להעברת הכספים ולהכוונה בבניית המקווה כהלכתו, כאשר פרסום הפרטים עשוי חלילה לסכן את המעורבים בדבר. הכל לשם הגברת טהרה בקרב נשות עם ישראל.

חייגו עכשיו 073-222-1212 או לחצו כאן והשתתפו במצווה הנדירה לכבוד חג החנוכה.

בנוסף, תקבלו מתנה מפוארת במיוחד – חנוכייה מפוארת מקריסטל, מצופה בטס יוקרתי עשוי זהב 24 קראט, עם בקבוק השמן המבורך ובו שיירים מההדלקה האחרונה של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל, שי נדיר עבור תומכי הידברות. בנוסף, המקובל הנודע הגאון הצדיק רבי יצחק בצרי שליט"א, יחד עם רבני הידברות, יתפללו עליכם ב-15 קברי צדיקים ומקומות המסוגלים לישועה ביום המסוגל של "זאת חנוכה".

היו שותפים במצווה הנדירה כבר עכשיו!

לפניות למחלקת "מתחברות" התקשרו למספר 02-6301516, שלחו מייל: mit@htv.co.il

או פנו לקו החם בווטסאפ – 052-9551567

תגיות:מקווה טהרהמדינת אויב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה