חדשות בעולם

טראמפ הכריז: אתמודד לנשיאות ארה"ב בשנת 2024

נשיא ארה"ב לשעבר הכריז רשמית על התמודדותו לנשיאות ארה"ב: "הקאמבק של אמריקה מתחיל עכשיו", הצהיר בנאום שנשא מאחוזתו בפלורידה

  • כ"ב חשון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הכריז הלילה (רביעי) כי יתמודד לנשיאות ארה"ב בשנת 2024. "הקאמבק של אמריקה מתחיל עכשיו", הצהיר בנאום שנשא מאחוזתו בפלורידה. "לפני שנתיים היינו אומה גדולה ובקרוב נחזור להיות אומה גדולה".

לאחר שהגיש את המסמכים להתמודדות על המועמדות הרפובליקנית לנשיאות, אמר טראמפ: "כשאני הייתי נשיא - רוסיה, צפון קוריאה ואיראן פחדו. העולם היה שקט וארה"ב התקדמה לעבר עתיד מזהיר. בניגוד לאחרים, אני עמדתי בהבטחות שלי. היינו עם חופשי, עכשיו אנחנו עם נכשל".

הנשיא לשעבר ציין שלא היו התקפות טרור איסלאמיסטיות על אדמת ארה"ב בתקופת נשיאותו, והוסיף: "למעשה, הסתדרנו טוב מאוד עם המדינות השונות, כולל החתימה על הסכמי אברהם. זה דבר נהדר".

"תחת ביידן האזרחים סובלים", תקף טראמפ. "ביידן איבד את העצמאות האנרגטית שלנו, הוא מתחנן לנפט. ארצות הברית הושפלה. הנסיגה באפגניסטן הייתה הרגע המשפיל ביותר בהיסטוריה שלנו. אם אני הייתי נשיא בחיים לא היה קורה מה שקרה באוקראינה. אפילו דמוקרטים הודו בזה. האויבים שלנו צוחקים עלינו.

"כדי להפוך את אמריקה שוב למפוארת, אני מכריז הלילה על מועמדותי לנשיא ארצות הברית", אמר.

על המועמדות של המפלגה הרפובליקנית בבחירות מול טראמפ יתמודד רון דסנטיס, שזכה בשבוע שעבר ברוב גדול בכהונה נוספת כמושל פלורידה.

איוונקה טראמפ, שהייתה היועצת של אביה דונלד טראמפ בהיותו נשיא ארה"ב וגם סייעה לו במערכת הבחירות הקודמת, לא תיקח חלק בקמפיין הנוכחי של אביה. איוונקה אף סירבה לעמוד לצידו בעת שנשא את ההצהרה. "אני אוהבת את אבא שלי מאוד", הדגישה בהצהרה שפרסמה. "הפעם, אני בוחרת לתעדף את ילדיי הצעירים ואת החיים הפרטיים שאנו יוצרים כמשפחה. אני לא מתכוונת להיות מעורבת בפוליטיקה".

"תמיד אוהב ואמשיך לתמוך באבי, אבל אעשה זאת מחוץ לזירה הפוליטית", הדגישה הבת.

תגיות:דונלד טראמפארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה