חדשות בארץ

"מי עושה דבר כזה?": מכפיל חניה הותקן סמוך לחצר גן ילדים ברעננה

הסיפור הזה מסעיר את הרשת, ובצדק. הוא מגיע אלינו היישר מרעננה, שם מצאו לנכון דיירים בבניין בשלבי תמ"א - פיתרון לבעיית החנייה שלהם: מכפיל חנייה שלמעשה מאפשר חנייה כפולה לשתי מכוניות בו זמנית, בלחיצת כפתור. הבעיה היא שהחניה נמצאת ממש מעל לראשיהם של ילדי הגן הנמצא בסמוך 

מכפיל חניה (צילום מסך)מכפיל חניה (צילום מסך)
אא

הסיפור הזה מסעיר את הרשת, ובצדק. הוא מגיע אלינו היישר מרעננה, שם מצאו לנכון דיירים בבניין בשלבי תמ"א - פיתרון לבעיית החנייה שלהם: מכפיל חנייה שלמעשה מאפשר חנייה כפולה לשתי מכוניות בו זמנית, בלחיצת כפתור. 

מה הבעיה בזה?

לכאורה, לא אמורה הייתה להיות בעיה עם הפיתרון היצירתי, אלמלא החנייה הייתה ממש בסמוך לחצר גן ילדים - וכאשר הבעלים לוחץ על הכפתור, המכוניות נמצאות ממש מעל לראשם של הילדים. 

לדברי אחת האמהות בגן, אף אחד מהדיירים לא יידע את ההורים ואת הנהלת הגן, ולא ביקש מהם רשות לכזה מהלך - עד שביום בהיר אחד שלחו הגננות הודעה 'סתמית' וחסרת אחריות: "הורים יקרים, עקב המצב עם החניה שצמודה אלינו לגן, נאסר עלינו לצאת לחצר עד שיגיעו משרד החינוך ויחליטו אם אפשר לפצל את החציר, או שנצטרך להישאר בתוך הגן עד לסוף הקייטנה".

איזה ילד לא מסוגל לצאת לחצר כל היום? מזדעקים כעת ההורים, ושוב, בצדק. הילדים כלואים בגן במשך שעות ארוכות וחייבים להוציא את המרץ בחוץ, בחצר. "אני מפחדת. חשבתי לא לשלוח את הילד לגן, אבל אין לי מוצא אחר. יש לי תרחישי אימה בראש. מי עושה דבר כזה?", אמרה אם אחת למערכת 'נדל"ן היום". 

אם אחרת סיפרה כי הם פנו לעיריה ולמשרד החינוך, אך לא קיבלו מענה הולם. "זה לגמרי פסיכי שכולם מפחדים מתאונות דרכים, ולנו יש מכוניות באוויר".

מעיריית רעננה נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקת מחלקת הפיקוח על הבניה, וההתקן הופעל באופן חד פעמי למטרת בדיקה. ככל שלא יועברו כל האישורים המתאימים, יינתן צו הפסקת שימוש למתקן".

תגיות:גן ילדיםחניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה