חדשות בארץ

כמה מנדטים יקבל גוש הימין בבחירות הקרובות? ההימור של דיסטל אטבריאן

חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן, מתנגדת לקריאות לעצור את משפט נתניהו וסבורה שגוש הימין-חרדים יזכה לרוב שיאפשר לו להקים את הממשלה הבאה

  • י"ח תמוז התשפ"ב
נתניהו, בעיגול: דיסטל אטבריאן (צילומים: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו, בעיגול: דיסטל אטבריאן (צילומים: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) התייחסה היום (ראשון) למשפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ולהשלכותיו על המערכת הפוליטית. בריאיון לאתר וואלה, אמרה דיסטל אטבריאן כי הליכוד מתחזק בזכות המשפט: "אנשים מבינים שעובדים עליהם. מה שיוצא מהמשפט הם דברים קשים מאוד – ולא לנתניהו. אני רואה שהליכוד עלה ב-7-6 מנדטים בשנה, הרבה מזה זה בזכות המשפט".

דיסטל אטבריאן ציינה, כי היא מתנגדת לקריאות לעצור את המשפט: "נתניהו נושא את הצלב על גבו. הוא עשה המון דברים טובים, הוא לא התפתה לעסקות טיעון, לא חתך שמאלה. אני כן שייכת לאסכולה שחושבת שהמשפט הזה הוא פוליטי, אבל זה שהוא נשאר שם גורם לנו לראות את הבשר האמיתי ממנו עשויה הנקניקיה. שימשיך עד הסוף".

בהמשך הריאיון סיפקה דיסטל אטבריאן הימור משלה לתוצאות הבחירות, וטענה כי גוש הימין-חרדים בראשות נתניהו יצליח להגיע לרוב של 61 המאפשר הקמת ממשלה, ואף מעבר לכך: "הוא ישיג את ה-65-64 מנדטים, זה ההימור שלי".

תגיות:גלית דיסטל אטבריאןבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה