חדשות בארץ

פיגוע דקירה באשקלון: קצין משטרה נפצע קל, המחבל נוטרל

במהלך פעילות מבצעית לאיתור שוהים בלתי חוקיים, החל קצין משטרה לבצע בידוק ביטחוני לאדם שעורר את חשדו. החשוד, תושב חברון, שלף סכין ותקף את הקצין, שהגיב במהירות וירה בו למוות. מצבו של הקצין קל

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

קצין משטרה נפצע הבוקר (שלישי) באורח קל בפיגוע דקירה באשקלון. התקרית התרחשה במהלך פעילות מבצעית בעיר לאיתור שוהים בלתי חוקיים. הקצין הגיב בירי ונטרל את המחבל, תושב חברון בשנות ה-40 לחייו. צוות מד"א העניק טיפול רפואי ראשוני לקצין, כבן 37, ופינה אותו במצב קל לבית החולים ברזילי.

מהמשטרה נמסר כי "בשעות הבוקר המוקדמות, במהלך פעילות מבצעית באזור עיר היין שבאשקלון, הבחין קצין משטרה באדם שהעלה את חשדו והחל לבצע בידוק ביטחוני, שבמהלכו שלף המפגע סכין שבאמצעותה תקף את הקצין, שהגיב במהירות, ביצע ירי ונטרל את המפגע, שמותו נקבע במקום".

"מתחקור פרטי המפגע עולה כי מדובר בתושב השטחים (חברון), בשנות ה-40 לחייו. מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר ומפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי, הגיעו לזירת הפיגוע בה קיימו הערכת מצב".

ממד"א נמסר, כי בשעה 04:53 התקבל במוקד 101 דיווח על גבר שהותקף סמוך לאתר בנייה ברחוב שאנין באשקלון: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים ברזילי, גבר כבן 37 במצב קל עם פציעה. התוקף נוטרל".

 

תגיות:אשקלוןפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה