חדשות בעולם

שני רוטוויילרים תקפו איש עסקים חרדי, שהגיב באופן הכי מפתיע שאפשר

דובי סויפר הותקף על ידי שני כלבי רוטוויילר, שנשכו אותו באכזריות והותירו בזרועותיו חתכים וחבורות. בעל הכלבים הציע לו תשלום הוגן, אך סויפר ביקש בקשה אחת, פשוטה ומטלטלת

  • ט' אדר א' התשפ"ב
(צילומים: shutterstock)(צילומים: shutterstock)
אא

דובי סויפר, איש עסקים חרדי, הותקף על ידי שני כלבי רוטוויילר אלימים. היה זה כאשר סויפר היה בדרכו לכנס בריאות, לרגל עסקיו כבעל עסק המשווק ציוד למסעדות.

הכלבים תקפו את סויפר באכזריות, הפילו אותו על הקרקע והחלו לנשוך אותו ולשרוט, תוך שהם מותירים בגופו חתכים וחבורות בזרועותיו ומרפקיו. בעל הכלבים עבד נואשות כדי למשוך אותם מהקורבן, ובסופו של דבר הצליח להרחיק ולכלוא אותם.

לאחר התקיפה, בעל הכלבים התנצל מאוד בפניו של סויפר. הוא התחנן בפניו של יגיש דו"ח תלונה. בשיחה שהתפתחה ביניהם, סיפר הבעלים לסויפר כי זה עתה אחד מכלביו מת ממחלה, והוא אינו רוצה לאבד את כלביו הנוספים.

השניים המשיכו לפתח שיחה, במהלכה סיפר בעל הכלבים לסויפר כי הוא יהודי, ומקור מוצאם של הוריו הוא מפולין. "אני אשלם לך את כל החשבונות הרפואיים עבור פציעותיך", הבטיח לסויפר.

אך לאיש העסקים, שזה עתה הותקף על ידי שני רוטוויילרים, היתה בקשה אחרת, פשוטה ומטלטלת: "תניח תפילין". הוא סירב לקחת כסף מבעל הכלבים, וחזר שוב על בקשתו: "תניח תפילין. זה מה שיגרום לי להרגיש טוב יותר".

בעל הכלבים עשה את בקשתו של סויפר, כשהוא מתייפח ללא הפסקה. בפעם הראשונה בחייו הניח תפילין, וקרא "שמע ישראל", עם חברו החדש.

הרב זמיר כהן בסרטון מושקע במיוחד על העוצמות והאנרגיות הרוחניות הטמונות בתפילין, על פי התורה, המדע והרפואה הסינית. הרצאה חובה שאסור לפספס:

 

איך מתעטפים בטלית, ובאיזה מקום בדיוק מניחים את התפילין? הרב יגאל כהן מסביר, ומדגים בצורה קלה ופשוטה להבנה:

"מדוע צריך להניח תפילין כל יום?" התשובה שתאהבו

תגיות:כלביםתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה