חדשות בעולם

סעודיה: מדוע הזריקו בוטוקס ל-40 גמלים? 6 תחרויות שגם אתם לא תאמינו שקיימות

תחרות יופי לגמלים, תחרות זריקת ביצים, תחרות גיהוץ אקסטרים - באלו מהתחרויות ההזויות הללו הייתם משתתפים?

אא

תחרות יופי לגמלים בסעודיה

השבוע סערו גורמים שונים בסעודיה שמנסים להפסיק פעילות 'מחתרתית' שנעשית מתחת לעיני הרשויות - הזרקת בוטוקס לגמלים, באזורים שונים בגופם.  הדבר הפך לטרנד מטורף, שנעשה כדי לזכות את בעל הגמל בפרס נכסף של 66 (!) מיליון דולר - שבו זוכים בתחרות מקוממת במיוחד שנקראת 'תחרות יופי לגמלים'. 

התחרות, שרבים יוצאים נגדה, נערכת במהלך פסטיבל גמלים על שם המלך עבדול עזיז, ומדובר באחת התחרויות היותר נחשבות במדינה. 

על פי דיווח שהתפרסם השבוע בתקשורת הסעודית - למעלה מ-40 גמלים צפויים לצאת השנה מהתחרות, לאחר שנמצא כי בעליהם הזריקו להם בוטוקס. גם מארגני התחרות בעצמם הצטרפו לגינויים סביב התופעה ואומרים כי לא יתירו פגיעה כלשהי בגמלים. "נטיל עונשים קשים על מי ש'ישחק' עם הסובלנות שלנו", הם מבטיחים. 

תחרות זריקת ביצים

אמנם מדובר בתחרות קצת פחות חינוכית, אבל היא מתקיימת רק במסגרת הזו - אז זו חצי נחמה. מי שלוקח בה חלק היא תושבי בריטניה, והיא מתקיימת בעיקר שם.היא אמנם החלה בשנת 2006, אך עם השנים, הבריטים 'שכללו' את התחרות והיום ניתן למצוא בה 'תתי תחרויות' כמו זריקה ותפיסה, 'רולטה רוסית', בול פגיעה ועוד. 

תחרות פרצופים

הילדים אוהבים לעשות פרצופים מול המראה? לא בטוח שזה רעיון רע לגמרי: במדינות רבות בעולם הולכת וגוברת תופעה של תחרויות 'הפרצוף המצחיק ביותר', שתפקידה - ניחשתם נכון, לגרום לקהל לצחוק והרבה. 

תחרות טיפוס על עצים

זה אולי נראה כמו משחק ילדים, אבל זה ממש ממש לא - כי מדובר באחת התחרויות הקשות ביותר שיש. היא נערכת בעיקר באינדונזיה - בה, מדי שנה, קבוצות רבות מתמודדות על תואר 'מטפסות העצים המהירות ביותר'. 

תחרות כדורגל בבוץ

יודעים לשחק כדורגל? זו לא חוכמה: השאלה היא לא האם אתם יודעים, אלא איפה אתם יודעים והאם יצא לכם להתנסות בתוך... שלולית של בוץ. שכן משחק בתוך בוץ  והרבה, הוא אחד הדברים הכי קשים שיכולים להיות. זו בדיוק הסיבה שמדי שנה מתקהלים 12 שחקנים על מגרש בפינלנד, כדי להראות את כישוריהם בתחום. מי שינצח במשחק יקבל לא רק המון יוקרה וגביעים, אלא גם פרס כספי. 

גיהוץ אקסטרים - אוהבים לגהץ? התחרות הזו בשבילכם

התחרות הזו היא מוזרה לחלוטין, אבל גם בה יש מי שמשתתף - ובהתלהבות יתירה. ואם נראה לכם שזה בלתי אפשרי לגהץ בגדים בטבע, תחשבו שוב. מדי שנה מתבקשים המשתתפים לעמוד באתגרים מוזרים, קשים ומהירים של גיהוץ תוך כדי תנועה. כך למשל תוכלו למצוא מתחרים שגיהצו כשהם תלויים על קיר טיפוס בצורה הפוכה, מגהצים תוך כדי שיט על גלגל ים בנהר שוצף ועוד. הנה כמה תמונות להמחשת התחרות המוזרה:




 

תגיות:גמליםבוטוקסביזארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה