מעניין

שרד בנס: אלפים התנדבו לאמץ תינוק בן יומו, ש’הושלך לשיחים’

הזנחה פושעת בלונדון הסתיימה בנס: אלפים התנדבו לאמץ את התינוק שהושלך לשיח לצד הכביש, ושרד בנס

אא

לונדון: אלפים התנדבו לאמץ תינוק שנמצא לאחרונה עטוף בתוך שמיכה סרוגה, כשלראשו כובע צמר אפור. 

התינוק נמצא 'זרוק' בתוך שיח על כביש, 12 שעות לאחר לידתו. מי שמצא אותו הוא לא אחר מאשר דוור שמהלך מתחת לכביש הזה מדי יום ביומו, ולדבריו 'מכיר כל פינה בו'. 

הדוור סיפר כי עשה את הסיבוב הרגיל שלו באחד מימי השבת, כאשר לפתע שמע קול של תינוק עולה מהכביש. "זה היה לא הגיוני, אז עליתי למעלה לבדוק מה זה היה. ככל שהתקרבתי אל מקור הקול, כך הקול הפך להיות דומה יותר ויותר לזה של תינוק. בהתחלה רק חשבתי שזה איזה גור שתקוע בכביש וזקוק לחילוץ. לא 'חלמתי' למצוא שם תינוק בן יומו".

"אני לא יכול לתאר לעצמי מה עובר בראשה של אמא או מהם הנסיבות שהובילו אותה להחלטה הזו", אמר הדוור בראיון שנעשה עמו. "אני לא שופט אף אחד אבל יש דרך לעשות דברים כאלה, וזו בטח לא הדרך הנכונה".

בתקשורת דווח כי לפי שעה המשטרה לא הצליחה לאתר את האם, ועל כך אומרים רבים כי "צריכים למצוא את האמא ולמצות עמה את הדין בצורה קשה, כדי שלא נשמע על עוד ועוד מקרים כאלה". 

משטרת לונדון שחררה הודעה ובה היא קוראת לאם להגיע למסור תצהיר, ולקבל עזרה - גם כלכלית. "בבקשה תהיי סמוכה ובטוחה שאת לא בצרות. הילד שלך יימסר למשפחה אומנת טובה, יהיה בהשגחה ואת תוכלי לבוא ולבקר אותו. כאב בעצמי, אני מבין כמה מרתיע יכול להיות תפקיד ההורות לפעמים, אבל האחריות שלך היא לקחת אחריות ולא להתעלם ממנה. תעשי את מה שנכון לילד שלך, ותרחמי עליו. צרי איתנו קשר".

תגיות:אכזריותתינוקתנסהזנחהשיחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה