פעילות הידברות

סדרת תוכניות ילדים מושקעות בערוץ הידברות לקראת חופשת חנוכה

ערוץ הידברות מגיש: ניצחון האור על החושך. בימים של חופשה ממערכת החינוך, ילדים רבים נותרים ללא תעסוקה הולמת. הידברות נותנת להם פעילות מלאה ערכים

  • כ' כסלו התשפ"ב
תפאורת תכנית לגיל הרך תפאורת תכנית לגיל הרך
אא

ניצחון האור על החושך: בימי חג החנוכה הבעל"ט יוצאת מערכת החינוך בישראל לחופשה מלאה בת שבוע, במהלכה נותרים מאות אלפי ילדי מערכת החינוך הממלכתית ללא מסגרת וללא תעסוקה הולמת. רבים מהם נחשפים במהלך החופשה לתכנים ומופעים מפוקפקים הרחוקים מכל זיק של יהדות וערכים, וזאת בלשון המעטה.

מתוך דאגה לעתידם הרוחני של ילדי ישראל, בדגש על ילדיהם של רבבות משפחות מתקרבות ומתחזקות הכמהות לתוכן מעניין ומרתק ברוח המסורת היהודית, הורו רבני ארגון הידברות לייצר אלטרנטיבה חינוכית לתוכניות הילדים. פעילי ערוץ הידברות התגייסו למשימה הקדושה, והפיקו בחודש האחרון סדרה של תוכניות ילדים חינוכיות בהשקעה חסרת תקדים, עם תוכן מרתק המעשיר את עולמם של הילדים בידע מגוון בשילוב מסרים ערכיים ותורניים.

לפני מספר שנים, בהוראת גדולי ישראל שליט"א, הוקמה מחלקת הילדים של ערוץ הידברות, במטרה לתת מענה ערכי ואמוני הולם גם לדור העתיד של עם ישראל. מאז הקמתה פועלת המחלקה בתפוקת שיא ומייצרת בס"ד מגוון תכנים יהודיים לצפייה, החל מתוכניות סיפורת, קומיקס ויצירה לגיל הרך ועד לסדנאות העשרה, מדע, תחרויות ומהדורת חדשות בראי היהדות המותאמות לבני הנוער ולילדי הקירוב.  

כאמור, לקראת ימי החנוכה, בהם יוצאים הילדים לחופשה ממערכת החינוך, הרימו בערוץ הידברות את הכפפה והפיקו סדרת תוכניות ילדים מלאות בתוכן מושקע ומרתק. התוכניות צולמו באולפן הילדים המתקדם של הידברות, המאובזר בציוד חדשני ומופעל על ידי צוות מקצועי ומיומן הנעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, במטרה להבטיח שידור איכותי בסטנדרט גבוה.

הגאון רבי ישעיה וינד שליט"א, המנהל הרוחני של הידברות, מציין כי כלל התוכניות והפעילויות לילדים המשודרות בערוץ הידברות מיועדות לציבור המסורתי והמתקרב, והם מתקיימות תחת פיקוח הדוק של רבני הוועדה הרוחנית, בהתאם לנוהל הקבוע לגבי כלל התכנים בערוץ הידברות, הפועל בברכת גדולי ישראל שליט"א.

"חרף אתגרי התקופה וההשקעה האדירה הנדרשת להפקת תוכניות הילדים לקראת חנוכה, הגענו למסקנה כי מדובר בהשקעה חיונית ומחויבת המציאות, שכן הילדים מושפעים בצורה משמעותית מהתכנים אליהם הם נחשפים, והם גם משפיעים על ההורים ועל האווירה הרוחנית הכללית בבית, במיוחד בימי חופשה", דברי הגר"י וינד.

במקביל נערכים בהידברות לקראת חג החנוכה בפעילות שיא, עם מגוון שיעורים, אירועים, סמינרים וכנסים בכל העולם. בימים אלו משלימים הפעילים המסורים את ההכנות הלוגיסטיות למגוון אירועי החנוכה, במהלכם ידליקו רבני הידברות את הניצוץ היהודי בליבותיהם של רבבות אחינו בני ישראל, הכמהים לאורה של תורה ואמונה בדרך לגאולה פרטית וניצחון הרוח על גלות יוון, שהחשיכה עיניהם של ישראל בימים ההם בזמן הזה.

בנוסף, מעבירים בימים אלו רבני הידברות מגוון שיעורים בהלכה ובאגדה על משמעות ימי החנוכה, המסמלים את המאבק הניצחי בין הכפירה לאמונה, כמו גם על מצוות הדלקת הנרות ומנהגי החג, כאשר לאחר כל שיעור זורמות למוקד הידברות אלפי שאלות של יהודים המבקשים להבין ולהרחיב על הדברים שנלמדו. פעילי הארגון מטפלים בכל שאלה ופנייה בחרדת קודש, ומטפחים את הקשר עם כל יהודי המבקש לדעת את השם.

תגיות:פעילות הידברותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה